Servicii optimizare App Store

Ce este ASO?

App Store Optimization, cunoscut și sub numele de ASO sau App Store SEO este procesul de optimizare a unui joc sau a unei aplicații pentru a-i maximiza vizibilitatea în App Stores din Search (atunci când utilizatorii caută) și din Explore (atunci când utilizatorii navighează). Scopul ASO este de a crește traficul pentru listare și de a îmbunătăți rata de conversie pentru a genera volumul maxim de descărcări organice.

Acesta aduce gratuit utilizatori de înaltă calitate pentru aplicațiile Android și iOS, ajută la reducerea costurilor UA (User Acquisition) și este baza oricărei strategii de creștere.

ASO = Trafic + ConversieAcest proces necesită o înțelegere critică a modului în care funcționează un App Store, a bazei de utilizatori țintă și a celor mai relevante cuvinte cheie pe care utilizatorii potențiali le încearcă pentru a găsi aplicații sau pentru a descoperi altele noi.

Dar atenție: App Store Optimization nu este doar despre căutare. Procesele sunt mult mai complexe.

ASO – cum funcționează?

Există câțiva factori cunoscuți care influențează procesul de optimizare pentru aplicațiile iOS și Android:

Factori On-metadata

Factorii On-metadata sunt acele elemente ale paginii produsului sau ale listingului care pot fi modificate în Google Play sau în Console App Store Connect pentru a îmbunătăți rankingul cuvintelor cheie în App Store Search, pentru a crește vizibilitatea în Explore și mai ales, pentru a propulsa rata de conversie pe downloads – unul dintre cele mai importante KPI-uri.

Aceste elemente, care sunt 100% sub controlul nostru sunt: URL / Pachet, Numele dezvoltatorului (numai la Google Play), App Name / Title, descriere, scurtă descriere, subtitrare, text promo și cuvinte cheie (numai la Apple), categorie, icon (pictogramă), capturi de ecran și video.

Optimizarea On-metadata vă va ajuta să vă clasați mai sus în Search și în Explore.

Factori Off-metadata

Așa cum se întâmplă și în SEO și off-page factori, factori Off-metadata sunt acei factori externi care nu sunt sub controlul dezvoltatorului.

Elementele care nu sunt 100% sub controlul nostru sunt: volumul și viteza de instalări, ratings + comentarii și – posibil, elemente de user engagement…

Pe scurt: Optimizarea App Store (ASO) = on-metadata + off-metadate

Solicita un Audit GRATUIT!Audit SEO

Cum se face App Store Optimization?

Stabiliți o strategie clară de optimizare pentru App Store

Aflați care sunt cuvintele-cheie disponibile

Găsiți nișa aplicației

Alegeți numele / titlul potrivit pentru aplicație

Keyword research pentru aplicația mobilă

Scriere descriere aplicație

Pictograma potrivita a aplicației

Pregătirea capturilor de ecran și videoclipurilor

Listarea și localizarea aplicațiilor

Evaluări și recenzii ale aplicațiilor

Urmărirea performanței în App Stores

Avantajele utilizării serviciilor noastre de optimizare pentru App Stores

Dacă doriți să aveți o aplicație de succes cu vizibilitate și o mulțime de descărcări – potențial generatoare de venit – trebuie să acordați o atenție deosebită strategiei de App Store Optimization.

În timp ce Apple și Google nu împărtășesc metodologia exactă pentru stabilirea rangului aplicației, știm din experiență că există anumite lucruri care vor avea un impact pozitiv asupra modului în care aplicația se clasează.

Lucrând cu noi la creșterea cotei de piață a aplicației, aveți o șansă bună de a ieși în evidență printre milioanele de aplicații de pe ambele App Stores majore și de a vă îmbunătăți veniturile în acest fel.

Cu Digital Craft Agency, cu ASO și cu serviciile noastre basic (Optimizare SEO | Web Design), vă puteți atinge toate aceste obiective. Contactați-ne astăzi pentru a pregăti împreună un plan personalizat de optimizare, transformând cât mai mulți vizitatori în clienți reali, plătitori.

Alte servicii complementare pentru care puteți apela la noi: Local SEO | SEO International | Consultanta SEO | Training SEO.