Optimizare SEO

Cum poti ajunge pe prima pagina in Google

Pozitia site-ului tau in paginile de rezultate ale motoarelor de cautare, in special Google, poate insemna diferenta dintre un business de succes si unul care este pe cale sa dispara.

Daca te afli printre primele rezultate ale cautarii vei avea considerabil mai multi vizitatori. Conform statisticilor efectuate de cele mai mari companii bazate pe „cautare” (search) din lume, pozitia 1 in rezultatele unei cautari iti va aduce cu 3.250% mai multi vizitatori decat pozitia 11.

In functie de specificul afacerii tale, prin servicii SEO iti putem aduce de la cativa pana la zeci sau sute de vizitatori in plus pe zi. Iti poti permite sa pierzi acesti potentiali clienti? Si cat te costa daca ii pierzi?

Sunt multe firme sau liberi profesionisti care se considera specialisti SEO. Ce ar trebui sa iei in calcul atunci cand vrei sa ii alegi pe cei mai buni?

Ce este SEO?

SEO (Search Engine Optimization) este un serviciu care ajuta la cresterea relevantei site-ului tau in fata marilor motoare de cautare. Scopul acestor servicii SEO este acela de a creste pozitia site-ului in rezultatele afisate de motorul de cautare pentru anumite cuvinte cheie, relevante pentru domeniul de activitate.

SEO este un proces de lunga durata, care trebuie abordat cu rabdare si cu mult efort.

Acest serviciu are la baza 4 etape fundamentale:

seo

01. Auditul site-ului si analiza de cuvinte cheie

Website-ul este punctul de plecare in orice strategie de optimizare SEO. Acesta trebuie optimizat in conformitate cu cerintele oferite de Google. Aceste cerinte sunt completate cu know-how-ul echipei noastre cu peste 7 ani de experienta in domeniu, care vor oferi un plus de optimizare la nivelul website-ului, printr-un audit de usability si user experience (experienta utilizatorului in site) si web design modern.

Cuvintele cheie, subiectul principal in jurul caruia se contureaza optimizarea SEO, trebuie alese cu mare atentie. Acestea trebuie sa fie relevante pentru domeniul site-ului promovat. Doar asa, succesul unor servicii SEO poate sa fie unul rasunator. Echipa noastra ofera o cercetare complexa ale cuvintelor cheie, dintre care le vom alege doar pe cele mai relevante, care, teoretic, pot transforma orice vizita in conversie.


02. Optimizare SEO On-page

In acesta etapa, echipa noastra implementeaza toate modificarile agreate in prima etapa. Acest pas are rolul de a crea un site web curat, care sa aiba o viteza mica de incarcare si care sa ofere utilizatorilor o experienta pe masura.

Cuvintele cheie vor fi adaugate cu atentie in tag-uri precum „meta title” si „meta description”, dar si in alte elemente principale ale site-ului precum heading-urile (H1, H2, … ,H5) cat si descrierea alternativa a imaginilor (ALT tag).

seo

seo


03. SEO Off-page si Link building 

Campaniile de linkbuilding sunt, in fapt, un proces prin care site-ului ii este creat un profil de link-uri directe, provenite de la site-uri relevante domeniului de activitate in care activeaza.

Echipa noastra de copywriteri vor scrie texte unice pe care le vom publica pe site-uri cu o notorietate ridicata. Acesta este cea mai sigura metoda prin care site-ul poate creste natural, fara a deranja algoritmii de penalizare Google.

04. Monitorizarea si interpretarea rezultatelor

Acesta etapa este, din punctul nostru de vedere, cea mai importanta. Aici putem evalua daca optimizarile pe care le-am facut ne-au avantajat, daca strategia de link-building da roade sau daca clientul nostru primeste zilnic conversii provenite din mediul organic.

Pentru ca transparenta trebuie sa existe in orice relatie B2B, atunci, noi, oferim rapoarte lunare detaliate, in care puteti sa vedeti pozitiile detinute de cuvintele cheie stabilite si cum evolueaza, modificarile de pozitii de la luna la luna, traficul generat de campanie si numarul de conversii pe care mediu organic l-a generat.

seo

Folosim cele mai performante instrumente SEO, tool-uri folosite si recunoscute la nivel mondial de catre cei mai mari experti SEO. Aceste instrumente de SEO ne permit sa identificam problemele care nu sunt vizibile cu ochiul liber si sa realizam o strategie SEO completa in baza unei analize detaliate, fara a omite niciun factor de ranking relevant.


Principalele beneficii ale optimizarii SEO

Eficienta costurilor

Serviciile SEO sunt printre cele mai eficiente strategii din punct de vedere al costurilor. Ele, practic, pun fata in fata produsele si serviciile cu utilizatorii ce sunt in cautarea lor.

Cresterea notorietatii

Fiind in topul cautarilor pe Google, website-ul primeste un numar semnificativ de afisari (impressions), ceea ce duce la cresterea notorietatii afacerii tale. In plus, fiind pe prima pagina pentru anumite cuvinte targetate, nu doar ajuta la asocierea brandului cu acele cuvinte cheie, dar indica si un grad crescut de incredere fata de brandul respectiv. Companiile afisate pe prima pagina in cautarile Google sunt privite ca fiind de incredere de catre vizitatori.

Cresterea traficului pe site

Pozitiile de top in motoarele de cautare beneficiaza de afisari si click-uri, astfel creste si traficul pe site. In plus tag-urile si descrierile optimizate conduc la o cresterea a ratei de click, care, de asemenea, ajuta la cresterea traficului pe site.

ROI (return on investment)

SEO ofera rezultate cuantificabile si care pot fi urmarite, indiferent de natura site-ului.

Avantaje competitive Digital Craft

1

Nu vom lucra si pentru concurentii tai

Cele mai multe firme de optimizare SEO pot colabora in acelasi timp pentru tine si pentru alte website-uri ale competitiei. Crezi ca nu conteaza? Noi iti oferim exclusivitate si nu vom lucra cu competitorii tai directi.
2

Metode corecte de optimizare SEO

Nu exista metode rapide prin care sa ajungi in prima pagina a motoarelor de cautare si sa ramai acolo. Poti incerca dar daca vei fi penalizat de Google, vor fi necesare cheltuieli mult mai mari pentru a reveni in top. O strategie de SEO bine gandita pe termen lung iti va aduce rezultate mult mai bune si pe termen mai lung.
3

Prin SEO iti cresti numarul de clienti

Sa fii primul in rezultatele cautarilor nu este un scop in sine. Scopul site-ului tau este sa iti aduca mai multi bani in buzunar. Asta se face prin cresterea numarului de clienti. Pentru a avea mai multi clienti trebuie sa ai mai mult trafic pe site. Noi avem in permanenta in vedere scopul final, nu ne pierdem in amanunte care nu iti aduc valoare.

Solicita un Audit GRATUIT!Audit SEO

Agentie SEO

Iata cateva dintre intrebarile pe care ar fi bine sa ti le pui atunci cand faci selectia intre firmele care iti ofera optimizare SEO.

  • Rezultate concrete. Pot dovedi si prin cifre?

Nu orice campanie de SEO isi merita banii. Inainte de a ne apuca de un proiect stabilim clar impreuna cu tine care sunt obiectivele pe care ni le propunem. Facem o analiza amanuntita a cat costa si ce profituri se pot obtine dintr-o campanie de optimizare SEO. Monitorizam zilnic campania si iti oferim rapoarte lunare sau saptamanale cu rezultatele curente. In cadrul agentiei de SEO putem furniza rapoarte complexe cu zeci de indicatori sau le putem simplifica pentru ca tu sa vezi doar ce te intereseaza.

  • Lucreaza si pentru competitorii tai?

Poate fi cel mai important aspect in colaborarea cu o firma de SEO. Exista firme ce fac optimizare SEO in acelasi timp pentru doua sau mai multe magazine online cu profil similar. Noi consideram acest aspect un conflict de interese si oferim clientilor nostri clauze contractuale de exclusivitate sau aducem la cunostinta potentialul client nou.

  • Metode clare. Metodele de optimizare SEO sunt in conformitate cu politicile Google?

Vrei sa ajungi primul pe Google in 30 de zile? In cele mai multe cazuri se poate face. Insa pentru a avea o crestere atat de rapida in motoarele de cautare inseamna aplicarea unor metode pe care Google le considera incorecte. Drept urmare in scurt timp site-ul tau va fi penalizat si va scadea pe o pozitie inferioara. Iar apoi cresterea in topul cautarilor se va putea face cu eforturi cel putin duble si costuri pe masura. De aceea noi ne documentam in permanenta despre update-urile facute de Google, ne asiguram ca totul se face corect si tu vei ramane in topul rezultatelor cautarii mult timp.

  • Care sunt clauzele de reziliere?

Daca o firma iti impune o anumita perioada contractuala si nu te lasa sa reziliezi contractul atunci cand doresti, ce spune asta despre serviciile lor? Noi nu iti impunem o anumita perioada. Ne dorim un angajament de minim 6 luni pentru oferirea de servicii SEO site. Din experienta stim ca aceasta este o perioada optima pentru a avea rezultate semnificative de crestere in rezultatele motoarelor de cautare. Am avut insa contracte incheiate si pentru perioada mai scurte de 3 luni sau 1 luna prin care am marit numarul de vizite de pe site-ul clientilor. Cu cat lucram mai mult impreuna cu atat veti avea rezultate mai bune in traficul website-ului si cresteri in SERP pe cuvintele cheie optimizate.

  • Pachet complet. Ce este inclus in pachetul de marketing online?

Campaniile de SEO si online marketing pe care le oferim includ optimizarea paginilor din site, crearea de continut (texte si poze in site, articole pentru blog si pentru social media) si implementarea unei strategii de crestere a autoritatii site-ului. Iti putem crea harti personalizate in GoogleMaps, pagini de social media (Facebook, LinkedIn, Twitter), iti oferim rapoarte complete si consultanta in campaniile de marketing. Fiecare oferta de SEO se personalizeaza in functie de nevoile tale si de buget.

  • Cine creeaza continutul? Este de calitate?

Pentru fiecare proiect de optimizare SEO selectam echipa de copywriter-i cu care colaboram. Ne asiguram ca articolele sau postarile create sunt utile pentru potentialii tai clienti si ca vor genera o crestere a numarului de vizite de pe site.

De ce ai nevoie de optimizare SEO?

Probabil ca ai ajuns pe aceasta pagina pentru ca ai una dintre problemele urmatoare:

  • Nu apari in rezultatele cautarilor. Ai un site relativ nou dar clientii nu te pot gasi prin cautari pe Google.
  • Apari in cautari insa intr-o pagina secundara. In majoritatea cazurilor peste 95% dintre cei care fac cautari nu intra pe pagina 2. De obicei cei care nu gasesc ce doresc in prima pagina prefera sa repete cautarea folosind alte cuvinte.
  • Esti in prima pagina dar nu ai suficienti vizitatori. Optimizarea SEO nu inseamna doar sa fii primul in rezultatele unei cautari. Sunt cazuri in care pozitiile 2 si 3 primesc mai multe vizite decat pozitia 1. Prin SEO te ajutam sa te diferentiezi de concurenta in sens pozitiv si sa iti cresti traficul de pe site.
  • Ai fost penalizat. Daca ai fost in top iar apoi ai scazut brusc, cel mai probabil ai suferit o penalizare.
  • Nu ai timp sa te ocupi de SEO. Daca intelegi importanta optimizarii SEO dar trebuie sa te ocupi si de alte aspecte importante ale businessului tau, externalizeaza optimizarea in motoarele de cautare catre specialisti SEO noi te putem ajuta cu servicii SEO profesionale.

Crezi ca te putem ajuta? Solicita acum o oferta personalizata! contacteaza-ne

Optimizarea SEO nu este un proces usor

In prezent nu exista o nisa de piata in care sa nu existe concurenta in motoarele de cautare. In multe domenii exista zeci sau sute de firme care concureaza pentru primele pozitii in Google. Doar pentru a  aparea pe prima pagina in rezultatele unei cautari din aceste domenii reprezinta un efort urias, concurentii aruncand in lupta zeci de mii de euro in bugetul de SEO. Si nu fara motiv. Conform statisticilor cei de pe prima pozitie in Google au peste 3000% mai multe vizite decat cei din pagina 2. Imaginati-va care este diferenta intre un magazin in care intra 10 clienti pe zi si unul in care intra 3000 de clienti in acelasi interval de timp.

Trebuie luat in calcul ca Google afiseaza si rezultate care nu sunt ale concurentilor tai de business dar sunt concurenti in motoarele de cautare precum wikipedia, youtube si altii (google plus a fost multa vreme foarte important in cautari dar a fost inchis). Pe langa aceasta sunt anunturi si alte forme prin care Google afiseaza date care “mananca” din rezultatele organice precum knowledge graph, local pack etc.

Daca ai auzit de site-uri care au ajuns in cateva saptamani in primele pozitii, verifica-le din nou rezultatele dupa o scurta perioada. Cel mai probabil este ca au cazut la fel de repede cum au ajuns acolo, si poate chiar mai jos. Asta deoarece algoritmul Google ofera posibilitatea unor site-uri noi aparute sa arate ce pot. Le afiseaza o scurta perioada pe o pozitie mai buna dar daca nu au implementati toti factorii de SEO necesari vor scadea rapid in perioada urmatoare.