Serviciu SEO local specializat Digital Craft Agency. Prin Local SEO îți faci oferta vizibilă în zona ta – atât în căutările organice cât și în Google Maps
Serviciile de SEO Local vă ajută să puteți fi găsiți de către clienți pe plan local. Fară asemenea servicii, afacerea voastră poate pierde una dintre cele mai calificate surse de trafic – cea care asigură pe plan mondial cea mai mare rată de conversie de la căutare la cumpărare.
Potrivit Google, 46% din toate căutările au o „intenție locala”, iar 82% dintre utilizatorii de smartphone-uri folosesc un motor de căutare atunci când caută o afacere locală. Voi cum vă conectați cu acești consumatori? Servicii SEO local: Ce este optimizarea locală?
Optimizarea locală pentru motoarele de căutare (Local SEO – Local Search Engine Optimization) este procesul de a face compania ta vizibilă în căutările cu componentă geografică.
În mod similar cu serviciile de Optimizare SEO basic, serviciile pentru SEO Local au același scop: poziționarea în topul rezultatelor.
Ce oferă Digital Craft ca servicii de Local SEO, este o strategie personalizată pentru fiecare afacere locală pentru a-i crește vizibilitatea în rezultatele căutărilor organice, având că țintă reală câștigarea pentru acea afacere de mai mulți clienți – venituri mai mari.
Ce înseamnă local SERP?
Local SERP este o parte integrantă a anumitor pagini de rezultate în căutările Google. SERP – Search Engine Results Page, conține în mod uzual 8-10 rezultate, pe lângă care, după caz, se adaugă și alte elemente (Căutări similare, Knowledge base, Maps etc).
Cel mai important în acest sistem este clasamentul Google Local Pack – cele trei adrese cu trimitere directă la Google Maps pe care Google le servește când o căutare are în rezultate adrese fizice în aria celui care dă căutarea (de aceea se mai numește și 3-pack).
Rata de click a unui rezultat în acest Local Pack este foarte mare, pentru că, spre deosebire de foarte multe dintre rezultatele căutărilor, în acest bloc se prezintă afaceri fizice, tangibile, exact ceea ce se caută, fară interferențele blogurilor sau știrilor.
Cum mă clasez bine în căutările locale?
Acum, că am aflat ce sunt căutările geografice și ce înseamnă SEO local, sigur că mult mai interesați suntem despre „cum pot avea succes în căutările pe harta?”. Sunt multe de făcut. La Digital Craft avem o procedură completă, detaliată și personalizabilă, dar principiile de bază sunt doar trei:
Proximitate: Cât de aproape este sediul afacerii de locația celui care face căutarea?
Relevanță: Cât de relevante sunt produsele și servicile oferite de ceea ce caută persoana respectivă?
Proeminență: Ce spun alți consumatori despre produsele și serviciile voastre?
Solicita un Audit GRATUIT!Audit SEO
Servicii Local SEO Digital Craft pentru un loc în top
01. OPTIMIZARE GOOGLE MY BUSINESS
Google My Business – GMB, este locul în care orice afacere cu sediu fizic își poate înscrie locația și detaliile
pentru a apărea în Google Map-Pack. Ca orice înregistrare într-un director sau motor de căutare, și aici sunt foarte multe detalii care pot face ușor diferența între locul 1 și locul 11.
La Digital Craft Agency, includem o serie întreaga de servicii pentru a ajuta o afacere locală să-și optimizeze datele înregistrate:
Analiza de piață a zonei de deservire
Analiza cuvintelor-cheie relevante pentru domenul deservit în zona dată
Determinarea și analiza competitorilor ce trebuie depășiți
Optimizarea paginii GMB pentru denumire, adresă, număr de telefon (NLP – Name – Location – Phone number) și program de lucru
Revendicarea înregistrării în Google Maps pentru entry-urile inserate din alte surse
Optimizarea paginii GMB pentru backlinks
02. CONSTRUCȚIA DE CITĂRI LOCALE
Un element de bază al strategiei de SEO Local este construcția de Local citations – citări locale, referințe locale. Prin comparație cu backlink-urile, care fac trimitere către o afacere prin link către website-ul acesteia, citările locale trimit în mod similar, dar prin intermediul menționării numelui companiei, adresei, numărului de telefon, și chiar a adresei website-ului (cu sau fară backlink).
Aceste citări se pot realiza în orice website sau blog, dar se pot căștiga referințe foarte bune și pe Facebook, Apple Maps, Trip Advisor sau în directoare locale.
03. TARGETAREA CUVINTELOR-CHEIE RELEVANTE
Pentru a vă clasa în topul rezultatelor pe căutări locale, trebuie făcută legatura nu doar cu proximitatea locației, ci și cu serviciile și produsele comercializate. Pentru aceasta, câteva referiri în descrierea inclusa în listing-ul GMB sunt absolut necesare, dar spațiul este extrem de restrâns, doar câteva cuvinte. Atunci, ce termeni-cheie să vizați acolo?
Aici intră în scenă din nou un specialist al Digital Craft Agency, care analizează zeci sau sute de variante, alegând-o pe acea care poate maximiza rezultatele. Dar această strategie trebuie să lucreze în paralel cu optimizarea în aceeași direcție și a website-ului, de aceea o campanie de Local SEO funcționează cel mai bine doar atunci când și website-ul este optimizat corect.
Tehnici obișnuite de promovare combinată website – local SEO
Există o categorie aparte de acțiuni în campaniile SEO – acele tehnici, metode și acțiuni care aduc beneficii generale indiferent de scopul efectiv al
campaniei avute în vedere:
Cercetarea continuă a evoluției căutărilor
Publicarea sistematică de conținut targetat local
Utilizarea și optimizarea datelor structurate Schema.org pentru paginile cu conținut localizabil
Optimizarea continuă a landing page-urilor
04. RATINGS ȘI REVIEWS MANAGEMENT
Spre deosebire de imensa parte a celor din căutările obișnuite, rezultatele în Local SEO Google 3-pack depind foarte mult de recenziile online.
Recenziile (ratings & reviews), fie că apar pe website-ul vostru, fie în site-uri terțe, ca GMB, Yelp, Facebook, trebuie să fie mereu tratate cu seriozitate, răspuns mereu cu atenție și politicos.
De multe ori,
un review negativ care primește un răspuns foarte bun ajunge să aducă plusuri în ochii celor care se uită ulterior, nu ceea ce intenționase. Și la fel de adevărat, o persoana hotărâtă să plaseste un review negativ, dacă vede o atitudine pozitivă și mereu corectă în răspunsurile date altor asemenea intervenții, va fi puternic înclinată să se abțină până la urma.
05. LINK BUILDING
Campaniile de off-page SEO – caștigarea de backlink-uri, pot ajuta inclusiv la îmbunătățirea poziției în căutările locale.
Motoarele de căutare precum Google au în vedere atât numărul, cât și calitatea backlink-urilor, de accea este important să avem un profil de backlink puternic și diversificat. Din punctul de vedere Local SEO, acest profiltrebuie să fie mereu completat cu link-uri de la pagini cu autoritate locală, în combinatie sau în paralel cu procurarea de citări locale.
Link-urile din ziarele locale, bloggeri și asociații de afaceri, precum și referințele din aceeași zonă, toate vor ajuta la obținerea unei poziții mai bune în rezultate.
Beneficiile serviciilor de SEO local
Câteva avantaje distincte ale angajării unei agenții pentru servicii de SEO Local:
Crește vizibilitatea în online pentru consumatorii locali;
Aduce trafic web targetat de la consumatorii aflați în imediata apropiere, și implicit, crește numărul de clienți și vânzările;
Permite campanii de promovare mult mai bine targetate, crescând la maxim eficiența acestora;
Te distinge de concurenții tăi – mai puțin de 50% din afacerile online de pe plan mondial folosesc în prezent servicii de optimizare locală.
Alte servicii Digital Craft Agency: Consultanta SEO | Training SEO | SEO International