Skip to main content

Nu uita sa folosesti imagine reprezentativa

Daca vrei sa incepi cu dreptul, atunci cand scrii un articol, incepe cu imaginea reprezentiva. In functie de tema aceasta va arata super, dar oricum trebuie sa ai o imagine reprezentativa la articol, corect? Daca nu arata prea bine inseamna ca ai o problema la tema si poate ar fi o idee buna sa iti alegi alta tema. Cand folosesti o asemenea imagine, ai grija ca aceasta sa nu apara de doua ori in articolul propriu-zis. Imaginea reprezentativa este folosita pentru a reprezenta articolul intr-o galerie de imagini asa ca asigura-te ca gasesti o imagine sugestiva care sa atraga vizitatorii si care sa fie combinat cu un titlu bun, dar si cu un articol la fel de bun.

Nu uita de meniul de categorii

Daca ai structurat corect blogul si articolele sale pe diverse categorii, este recomandat sa faci si un meniu sau mai bine zis un element din meniu sa contina acele categorii si subcategorii. Poti folosi un meniu similar pentru a arata articolele dupa cuvinte cheie sau articole. Depinde cum ti-ai facut tu planul de la inceput.

Nu uita sa pui si o functie de cautare pe site, astfel utilizatorii vor avea o experienta mai placuta decat crezi.

Nu uita de canalele sociale media

Ai blog, dar asta nu inseamna ca ti-ai marcat cu adevarat prezenta pe internet. Ar fi cazul sa te apuci si sa faci pagina de Facebook, cont de Twitter, cont de Instagram si asa mai departe pentru blogul tau. Nu uita sa postezi zilnic pe el si chiar sa te apuci sa scrii lucruri de pe blog. Poti chiar sa postezi articolele de pe blog sau un rezumat ale acestora cu link catre articole. In functie de tara si oamenii pentru care scrii poti sa te gandesti si la alte retele sociale mai putin clasice pentru Romania, cum ar fi Reddit, Diggit, Snapchat si TikTok.

Prezenta pe canalele sociale va creste numarul de vizitatori, vizionarile, vizitele si chiar valoarea brandului tau. Vei primi si comentarii si recenzii pe care le poti muta pe blog. Practic vei genera continut constant gratuit fara sa iti bati capul prea mult, fara sa pierzi timp sau bani.

Foloseste vocea ta in video-uri

Daca vrei sa faci si filmulete fie ele video tutoriale, fie ele vlogging sau orice altceva, foloseste voce in loc de text afisat si categoric ar trebui sa folosesti YouTube si Vimeo pentru acest tip de proiect. Daca vrei sa ai impact foloseste YouTube, daca vrei sa iti protejezi video-urile astfel incat sa fie copiate mai greu foloseste Vimeo. Nu folosi texte pentru a oferi explicatii, sunt foarte greu de urmarit si cel mai bine ar fi sa explici folosind propria ta voce. Asigura-te ca nu ai zgomot de fundal si ca te auzi clar.

Ca si editor video poti folosi Adobe Spark care este online, mai ales pentru slide-uri sau video-uri mai simple, dar pentru ceva mai complicat cum ar fi tutoriale video, poti folosi Camtasia Studio sau Sony Vegas. Profesionisti ar trebui sa foloseasca Adobe Premier.

Tradu in totalitate blogul

WordPress si majoritatea platformelor cat si a temelor, pluginurilor si modulelor sunt in limba engleza. Chiar daca unele sunt traduse de voluntari sau specialisti, ele nu vor fi traduse suta la suta corect sau complet mai ales in partea din fata a site-ului, partea care conteaza cel mai mult si unde esti vizitat de foarte multi oameni. Asigura-te ca nu lasi nici un cuvant implicit in limba engleza daca tu scrii pentru cei din Romania.

Ca si unelte pentru traducerea site-ului poti folosi si Google Translate pentru traduceri automate, dar ele nu sunt prea exacte. Ai putea insa folosi pluginul Loco Translate pentru a traduce parti din tema, WordPress sau pluginuri.

Echipa de autori

Nu iti face o echipa de autori doar ca sa fie. Pune-i si la treaba daca tot ai decis sa iti faci o asemenea echipa. Asigura-te ca nu ii ai degeaba si ca mai ales nu ai un membru aiurea. Filtreaza-i pe cei care vor sa vina in echipa ta. Nu este ok sa ai o lista de autori si cand intri sa vezi ce articole au scris nu apare nici unul sau doar cateva.

Lasa un comentariu

Suna
Whatsapp