Skip to main content

In strategia voastra de backlinking, normal ca veti cauta linkuri de la alte site-uri, e greu sa faceti totul ca la carte – sa asteptati sa vina backlink-urile de unele singure.

Dar sa o luam de la inceput, cu cele doua beneficii aduse de obtinerea de linkuri catre site-ul vostru:

– Iti imbunatatesc popularitatea si, prin urmare, pozitiile pe paginile de rezultate Google.
– Cresc traficul catre site-ul vostru.

Backlinking: definitie si principii

Puteti contacta site-urile cu o tema apropiata de a voastra pentru a sugera inserarea de continut cu link catre site-ul nostru..

Pentru a face acest lucru corect, trebuie sa evitati schimbul de linkuri („bine, linkez catre tine daca linkezi si tu catre mine”), care sunt foarte usor de detectat de Google si care nu corespund criteriilor de calitate.

Bine este sa faceti tot posibilul pentru a obtine un backlink intr-un context semantic relevant.

Cum puteti sugera inserarea unui backlink?

De exemplu, sugerati partenerului sa publice anumite articole, pe care sa le scrieti singuri (ceea ce este mai recomandat pentru a maximiza sansele de acceptare).

De exemplu, puteti scrie un articol desptre o stire calda sau o informatie soc / amuzanta pe care o evidentiati.

In orice caz, cu cat este mai original si mai interesant continutul pe care il veti propune partenerului, cu atat mai buna este legatura pe care o veti putea introduce in interior.

Veti putea introduce in articol intre 1 si 3 link-uri, pe care le veti plasa in interiorul continutului si / sau la sfarsitul articolului. In mod ideal, evitati optimizarea tuturor ancorelor.

Schimburi de link-uri

Schimb reciproc: schimbul reciproc de link-uri este „fac un link catre un partener, acest partener face un link catre site-ul meu”. Faceti un link catre acest site partener si acest site va ofera un link de returnare. Rezultat: aveti cele mai mari sanse ca Google sa penalizeze ambele site-uri. Recomandarea Google in cazul unui schimb reciproc „natural” de link-uri este ca acestea sa aiba rel=”nofollow”.

Schimbul triunghiular: schimbul de legaturi triunghiulare este „eu trimit link catre site-u B, site-ul B trimite link catre site-ul C, site-ul C trimite catre mine”. Aici rezultatul admite o posibilitate ca Google sa nu depisteze foarte repede schema, dar ultimele update-uri au dovedit ca are deja instrumentele necesare pentru a depista schimbul triunghiular.

Schimbul in trei non-triunghiular: un site al meu trimite link catre site-ul partener, iar site-ul partener trimite link catre alt site al meu, pe care doresc sa il promovez. Aceasta metoda poate functiona doar daca intre cele doua site-uri ale mele nu exista nicio legatura, astfe evitandu-se triunghiul.

Daca aveti doar un singur site, puteti apela un alt partener in aceeasi tema cu care va propuneti sa stabiliti operatiuni comune de backlinking.

In acest caz, veti contacta site-urile de unde doriti un backlink si veti posta link-uri catre aceste site-uri dintr-o pagina a partenerului. In mod evident, in schimb, veti fi de acord sa faceti acelasi lucru si pentru partener.

Note: Exista site-uri care fac schimb automat de link-uri. Aceste site-uri ofera sa faca un schimb de link-uri greu gratuit cu validare automata. Completati un formular si imediat primiti zeci sau chiar sute de link-uri catre site-ul vostru. Exista chiar scripturi automate de schimb de link-uri. Asemenea practici sunt considerate clar ca fiind Black-hat, si penalizate drastic.

Ce spune Google despre schimburile de linkuri?

Google nu este de acord cu niciun fel de link aranjat, planificat, platit sau de orice alt fel, in afara de cele naturale, anonime. Desigur, nu este interzis sa prezentati partenerii pe site, chiar daca acestia va prezinta deja pe ale lor. Dar nu pentru scopuri de „manipulare a algoritmului de ranking Google”. Sau mai pe scurt, in limbajul vechi, nu pentru a transmite juice SEO.

Deci cum se poate face o prezentare normala a partenerilor, cu recprocitatea normala, fara a ajunge penalizati de catre Google? Simplu, am spus mai sus: cu rel=”nofollow”. Ce n-am spus, desi este evident, un asemenea backlink nu aduce avantaje directe SEO. Atunci, exista vreun motiv de tip SEO pentru care am dori un asemenea schimb de linkuri? Sigur ca da. In afara de sansele de a obtine un trafic calificat, bine targetat, conteaza foarte mult si simpla mentionare, in termeni de branding si de autoritate.

Cum atragem linkuri evitand penalizarile?

backlinkingIntr-o lume ideala, am spune sa cautam doar legaturi unilaterale. Nu este usor insa de pus in practica, putine site-uri sunt receptive la ideea de a vorbi despre tine fara nici o „atentie”. Dar este inca posibil si acest tip de link-uri este unul privilegiat. Incurajati-va sa va propuneti un parteneriat suficient de interesant pentru a castiga interesul: scrieti continut de calitate, oferiti valoare, atrageti interesul.

In cazul in care mergem mai departe, si pornim derularea unei campanii SEO (backlinking intensiv). In acest caz, nu uitati sa urmati valabilitatea acestora in timp. Asigurati-va ca partenerii au mentinut linkurile si ca paginile sunt inca accesibile.

Lasa un comentariu

Suna
Whatsapp