Skip to main content

Ce este strategia de content marketing? Ei bine, aceasta reprezintă una dintre caracteristicile fundamentale ale marketingului prin conținut și este poziționarea unică pe care o are în sfera serviciilor de marketing.

Content marketingul nu face decât să propună o abordare directă de promovare a produselor sau a serviciilor.  Mai exact propune o strategie care pune accentul pe oferirea unei experiențe pozitive, se încearcă rezolvarea unui nevoi pe care un potențial client o are.

Cea mai simplă strategie de content marketing

servicii marketing digitalStrategia de content marketing este foarte importantă, cu ajutorul ei putem avea parte de o poziționare mai bună pe motoarele de căutare. Prin acest procedeu se dorește oferirea unei experiențe pozitive a vizitatorului.

Potențialul client are o problema

În acel moment potențialul client nu știe dacă produsul sau dacă serviciul reprezintă soluția la problema lui.

Accesează motorul de căutare Google. Acest pas îi oferă acestuia speranța că va găsi o posibilă rezolvare la problema sa. Găsește un articol în prima pagină din Google. În acea pagină ne va găsi afacerea  și va găsi soluția la toate problemele lui.

Strategia de content margeting va analiza toate modalitățile prin care content marketingul poate  fi utilizat în diferitele etape pe care un potențial cumpărător le poate parcurge, mai exact este drumul făcut de acesta către o achiziție. Este foarte important ca potențialul client să aibă un drum cât mai atent elaborat.

Cum se numesc etapele parcurse de potențialul client

  1. Acestea poartă denumirea de AIDA, un acronim care definește fiecare pas realizat de o persoană în cel mai important proces de achiziție
  2. Awareness – conștientizare, mai exact primul contact cu brandul
  3. Interest – interes, potențialul client va acorda o atenție preferențială ofertei afacerii
  4. Decision –  decizie, atunci când potențialul client este convins că soluția ( afacerea noastra) este cea mai potrivită și este pregătit să treacă la achiziție
  5. Action – acțiune, atunci când potențialul client adaugă produsul în coș și efectuează plata.

Cele mai importate platforme de content marketing

servicii SEOPlatformele de content marketing trebuie să ne ajute să oferim informația potrivită unui grup de utilizatori potrivit dar și la momentul potrivit.  Rolul acestora este acela de a ne ajuta să ne dezvoltam afacerea.

Platformele de content marketing sunt:  blog, motoarele de căutare, activitate Social Media, Advertising Online și Mailing List.

Orice afacere are nevoie de o strategie dar și de servicii Seo prin care să se facă mai ușor remarcată și prin care să poată ajunge mai repede la clienți.

O strategie de content marketing bine pusă la punct ne va oferi beneficiile pe care le dorim pentru a avea parte cele mai perfecte rezultate. Mai mult de atat o strategie de marketing prin conținut este vitală  pentru  o companie care își dorește să își creeze identitate  puternică.

Orice companie care detine o strategie de content marketing bine pusă la punct va avea parte de rezultatele pe care le dorește  în cel mai scurt timp posibil.

Cu puțină răbdare va avea parte de creșterea vizibilității de brand,  traficul înregistrat pe site, conversiilor, numărului de clienți, gradului de loialitate față de brand dar și a veniturilor.

Principalele obiective pe care o companie le poate atinge printr-o campanie de content marketing sunt: crearea unui conținut util și valoros, poziționarea ca autoritate pe nișa afacerii, construcția unei audiențe online, în jurul brandului, vizibilitatea că brand, vizibilitatea în Google, alegerea de backlink-uri pentru SEO, generarea de trafic și  atragerea de potențiali clienți.

Este foarte important că afacerea să cunoască succesul încă de la început. Dacă este promovată așa  cum trebuie atunci ea va fi vizibilă pentru un număr mai mare de clienți. Cu cât afacerea este mai bine promovată cu atât această va fi vizibilă în mediul online.

Apelând la servicii Seo , compania va avea numai de câștigat. Până la urmă promovarea este cea care va aduce întotdeauna succesul. O companie care se promovează în mod constant va reuși să atragă un numar mai mare de clienți față de una care nu este deloc vizibilă în mediul online. În prezent foarte multe persoane se axează pe mediul online pentru a-și face orice tip de cumpărături.

Promovarea este cheia către o afacere de succes. Analiza competiției este și ea importantă. Ca o afacere să se facă vizibilă trebuie să își studieze atent competiția. Trebuie să descopere exact ce oferă aceasta și care sunt principalele atuu-uri.

Conștientizarea competiției este un pas important și nu trebuie ignorat. Acesta ne oferă informațiile de care avem nevoie că afacerea noastră să prospere.

Așa cum este menționat și în literatura de specialitate, content marketingul poate produce resurse utile și valoroase pentru un public țintă. Potrivit acestui articol cele mai populare forme de content marketing sunt: Blogging, Video Content, Podcasting și conținut scris.

Lasa un comentariu

Suna
Whatsapp