Agentiile care se ocupa de promovarea afacerilor in mediul online sunt specializate pe realizarea unor campanii prin intermediul unor tehnici moderne. Este foarte important ca solutiile oferite sa urmeze trendurile actuale pentru a se putea ridica la nivelul celor mai inalte asteptari si standarde.

Tehnici SEO si activitatea realizata de agentiile SEO
Din seria de tehnici SEO, putem sa le amintim pe cele mai populare. Totusi, este de retinut ca pentru a crea o campanie SEO, aceasta este o parte importanta din intregul demers astfel incat rezultatul final sa fie cel dorit de ambele parti: un site optimizat foarte bine, cu vizualizari destul de numeroase si atragerea de clienti noi. Asadar iata care sunt cateva dintre cele mai importante tehnici de optimizare SEO On-page, in total sunt peste 200 de factori de ranking care pot clasa o pagina de internet mai sus in motoarele de cautare:
- Cuvinte cheie in tag-ul titlului – aceasta este cea mai importanta parte de care trebuie sa tineti cont atunci cand incepeti sa optimizati pagina. Practic ce este scris in tag-ul titlului va aparea ca titlul paginii in rezultatele cautarii;
- Cuvinte cheie in URL – practic, cuvantul cheie ales trebuie sa se regaseasca si in URL iar acesta ajuta foarte mult deoarece daca un utilizator cauta cuvantul cheie atunci acesta fiind regasit si in URL atunci va aparea si site-ul printre primele rezultate ale cautarii;
- Cuvinte cheie in textul ancora – practic cuvintele cheie care apar aici reprezinta un vot de incredere din partea motoarelor de cautare;
- Cuvinte cheie in H-uri (H1,H2,…,H5) – reprezinta o alta modalitate populara prin care se realizeaza optimizarea paginii. Cuvantul utilizat trebuie sa se regaseasca si in text ceea ce va oferi un plus pentru optimizarea paginii respective;
- Cuvinte cheie la inceputul unui document – cu cat cuvantul cheie se afla mai in fata in primul paragraf al articolului cu atat mai bine. Astfel va fi plus din partea motoarelor de cautare;
- Cuvinte cheie din tag-urile imaginilor (ALT – tag) – in mod inevitabil veti avea pe pagina si imagini si pentru ca optimizarea SEO sa le ia in calcul si pe acestea trebuie sa completati tag-urile cu cateva cuvinte cheie;
- Densitatea cuvintelor cheie in corpul articolelor – este foarte important si de cate ori apare in text cuvantul cheie, de preferat este o densitate cuprinsa intre 3-5% pentru a nu incarca articolul. O densitate mai mica de 3% nu va lua in calcul pagina sau daca depaseste 5% este posibil ca atunci motorul de cautare ca va suspecta pagina si o va plasa pe ultimele pagini.
Desi cele enumerate mai sus sunt doar cateva tehnici SEO dintre cele mai populare, putem spune ca domeniul acesta este in continua schimbare si dezvoltare. Tinand cont de acest aspect din urma, putem spune ca pentru ca agentiile SEO sa poata supravietui pe piata de profil trebuie sa se mentina la curent cu tendintele si sa ofere clientilor sai posibilitatea de a-si vedea site-urile crescand si avansand catre primele rezultate de cautare.
Cum se realizeaza o campanie SEO de success si aspecte pe care trebuie sa le aveti in vedere
Dar, atunci cand se are in vedere avansarea site-ului catre primele rezultate de cautare, se pot realiza adevarate campanii SEO menite sa ajute in acest sens. Pentru a realiza o campanie SEO de success vorbim in mod implicit de stabilirea unor obiective tangibile. Mai ales daca site-ul este nou creat si nu are valori ridicate de ranking atunci cu siguranta specialistii de la agentiile SEO trebuie sa puna in evidenta cele mai performante si indicate tehnici.
Este recomandat ca la inceput sa se porneasca cu un set de cuvinte cheie mult mai targetate. Cu cat site-ul are un ranking mai ridicat cu atat mai bine. Consecventa este cea care trebuie sa va insoteasca pe toata durata acestor campanii SEO si trebuie sa va ganditi la aceasta ca la o investitie pe termen lung.
Gestiunea echilibrata intre mai multe proceduri SEO este iarasi o caracteristica importanta de care trebuie sa tina cont toate agentiile SEO care se respecta. In momentul in care se aplica prea multe tehnici SEO doar pentru a se asigura ca pagina se afla pe prima pagina a motoarelor de cautare nu este un pas foarte inteligent. De asemenea, nu trebuie sa se renunte la anumite tehnici SEO in detrimentul altora doar pentru ca sunt considerate mai putin importante.
Intr-o campanie, facuta intr-o agentie SEO, de succes, se stabilesc o serie de pasi deosebit de importanti care se urmaresc indeaproape si daca anumite lucruri nu functioneaza atunci sunt inlocuite rapid cu alte tehnici SEO care se dovedesc a fi mult mai eficiente.
De asemenea, atunci cand agentiile SEO pornesc campanii, trebuie sa ia in considerare si modul in care se aleg cuvintele cheie. Trebuie retinut ca nu este o regula ca acele cuvinte cheie care au cele mai multe cautari vor face conversie. Cel mult, vor aduce trafic pe site. Pana la urma cele mai bune cuvinte cheie sunt cele care genereaza trafic. Chiar si atunci cand se construiesc link-urile, procesul nu se face intr-un mod intamplator. Acesta trebuie realizat cu naturalete pentru a fi bine primit de motoarele de cautare si sa primeasca un ranking cat mai mare.
Totusi, pentru a discuta mai pe larg despre toate aceste elemente, putem spune ca este un subiect destul de amplu iar pentru a putea realiza campanii SEO de succes este recomandat sa apelati la agentii SEO specializate. Munca acestora se bazeaza strict pe elaborarea si aplicarea de tehnici SEO potrivite pentru site-ul dumneavoastra. Pentru realizarea unei astfel de munci este nevoie de multe cunostinte in domeniu si in calitate de antreprenor in mediul online este destul de complicat sa va ocupati singur de toate aspectele, asadar cel mai indicat este sa apelati la specialisti ori de cate ori este necesar.
Avand in vedere aceste aspecte enuntate mai sus, atat campaniile cat si tehnicile SEO utilizate au un caracter personalizat. De asemenea, nu exista o reteta standard pentru a aduce un site printre primele rezultate de cautare, asadar cel mai indicat este sa apelati la specialisti de fiecare data. Succesul site-ului depinde in totalitate de aceasta decizie de a lucra pe cont propriu la el sau sa apelati la firme specializate pe acest segment.