Skip to main content

Internet marketing basics – Partea 2 din 3. Articol anterior: Bazele Internet marketing – partea 1 din 3.

3. Creati-va o pozitie speciala

Creati o pozitie de vanzari unica pentru produsul sau serviciul vandut. Prea multe companii incearca doar sa fie afaceri online. Nu poti fi la fel prea mult timp in urmatorii ani si te astepti sa faci un profit intr-o economie globala.

Trebuie sa creati un caracter unic pentru produsul sau oferta prezentata. Ce puteti oferi si nimeni altcineva nu poate? Puteti oferi mai multe garantii, un serviciu mai bun pentru clienti, mai mult suport tehnic, expediere mai rapida sau preturi mai mici. Ganditi-va la ceva care va va distinge de toti concurentii online. Asa se cladeste brandul, asa se creste baza de clienti, asa se creste o afacere in general.

4. Alegeti un nume de domeniu si un serviciu de gazduire

Urmatorul pas este sa alegeti un nume de domeniu care sa descrie compania si / sau oferta de baza. Încercati sa alegeti ceva cat mai scurt si mai descriptiv cu privire la afacerea voastra. Evitati sa utilizati liniute sau sa scapati greseli de scriere.

Pentru gazduire, nu este locul aici sa facem specificatii detaliate. De fapt locul este, nu este si momentul, cu siguranta unu; din rmatoarele noastre ghiduri va fi despre asa ceva.

Chiar daca am facut aici cateva recomandari, este bine sa ne oprim si sa lasam acest subiect pentru un ghid detaliat ulterior. Sunt multe opinii legate de alegerea unui nume potrivit. Au fost perioade cand cel mai mare succes il aveau asa numitele exact-match domains – domeniile care reprezentau exact cheia de cautare principala pe care era gandita strategia de promovare.

Problema la alegerea unui asemenea nume de domeniu este dificultatea de a cunoaste dinainte aceasta strategie. De aceea, alte foarte multe opinii merg pe ideea fixarii unui brand, al unui nume de afacere. Aceasta optiune deschide numeroase posibilitati la randul ei, in special prin durabilitatea in timp, si prin flexibilitatea mult mai mare.

5. Dezvoltarea unui site prietenos

Urmatorul pas in acest proces este de a va dezvolta site-ul web si de a-l prezenta lumii. Daca intentionati sa detineti o afacere de internet cu norma intreaga, va recomandam sa invatati cat mai multe despre ce inseamna aceasta parte, din punct de vedere tehnic. Astfel, macar atat, veti putea sa cautati, sa comandati si sa derulati un proiect serios cu o companie de webdesign.

Cand proiectati site-ul, pastrati mereu in minte clientul. Furnizati formulare de comenzi clare si usor de utilizat. Faceti toate legaturile usor de inteles. Încercati sa pastrati site-ul descriptiv, dar simplu si curat. Ganditi ca un client, nu ca un proprietar de afacere.

Asigurati-va ca ati pus avantajele si punctele forte la vedere. Mai mult de jumatate dintre utilizatorii de Internet nu trec niciodata de primul ecran. Deci, trebuie sa le oferiti fie informatiile de care au nevoie, fie punctele de atractie, cat mai curand posibil. Ca un exemplu, destul de general valabil, regulile de prezentare in primul ecran, aplicabile pentru orice tip de afacere, sunt urmatoarele: beneficii, avantaje, beneficii suplimentare.

Evitati sa uitati cel mai important lucru in zilele noastre: site-ul se dezvolta pe desktop, dar se utilizeaza pe mobil. Desi traficul din desktop este in continuare important, cea mai mare parte a traficului vine deja din mobil. Cota de 50% s-a depasit de cativa ani, si pe anumite nise s-a trecut de 80%.

De aceea, cand va ganditi la ce inseamna primul ecran, ce informatie sa plasati acolo, trebuie sa ganditi totul plecand de la un ecran de smartphone, si abia dupa aceea sa vedeti cu ce puteti umple pentru desktop sau tableta.

Si pentru ca am facut paranteza cu traficul mobil, va reamintim importanta deosebita pe care o are viteza de incarcare a unui site pentru pozitionarea cat mai buna in cautarile din motoarele de cautare – in special in Google.

internet marketing 2-3

Continuare ghid Internet Marketing – partea 3 din 3: citeste mai departe.

Leave a Reply

Suna
Whatsapp