SEO International

Dacă nu mai sunteți mulțumit cu operarea locală, atunci s-ar putea să doriți abordarea altor piețe. Crearea unui site web global vă poate ajuta să vă dezvoltați și să vă extindeți oferta către un public internațional. Tehnicile de SEO Internațional vă oferă puterea de a conduce o cantitate sănătoasă de trafic din alte țări pentru a da conversiilor un impuls solid.

Ce este SEO Internațional?

Optimizarea internațională pentru motoarele de căutare este procesul de optimizare a site-ului, astfel încât motoarele de căutare să poată identifica țările în care doriți să ajungeți. Sau, dintr-o alta perspectivă, să poată furniza în rezultate pagina potrivită pentru fiecare țară în parte, sau pentru fiecare limbă de bază a celui care efectuează căutarea.

Acest proces implică venirea cu conținut relevant pentru utilizatorii din diferite zone vizate și care utilizează alte limbi sau chiar alte monede. În funcție de resursele disponibile, puteți chiar adapta conținutul separat pentru fiecare regiune.

Cine are nevoie de SEO internațional?

Practic, orice afacere care vizează mai multe țări și caută să se extindă la nivel global ar trebui să facă uz de tehnicile de SEO internațional. Ar trebui să alegeți această opțiune dacă vi se aplică oricare dintre următoarele:

Afacerea are sau poate avea o bază semnificativă de clienți la nivel mondial.

Extinderea fizică a acoperirii de piețe internaționale trebuie dublata cu o acoperire corespunzătoare la nivelul site-ului web.

Exploatați deja locații de afaceri în diferite țări.

Aveți mulți clienți care vorbesc alte limbi decât limba de bază a site-ului.

Servicii de SEO specifice

Pentru ca strategia SEO cu aspecte globale să aibă succes, este importantă realizarea unui plan eficient. Pași pentru a stabili o campanie care funcționează sunt:

Cercetare

Targeting

Optimizare

Solicita un Audit GRATUIT!Audit SEO

Întrebările procesului de SEO Internațional

Când sunteți în curs de a dezvolta un plan de dezvoltare la nivel internațional, adresați-vă aceste întrebări:

Am cercetat potențialul meu în căutările internaționale?

Cum voi targeta publicul ales?

Este mai bine pentru mine să folosesc o abordare orientată către țară sau una orientată spre limbă?

Care este cea mai bună structură posibilă a site-ului internațional vizat?

Cum este cel mai bine sa procedez cu privire la procesul de traducere?

Am folosit în mod corect etichetele hreflang pentru a evita conținutul duplicat?

Aveți la dispoziție toate instrumentele necesare și datele corespunzatoare pentru a putea răspunde la aceste întrebări? Dacă nu, suntem aici pentru a vă ajuta!

Construim valoare pe termen lung

Rezultatele căutărilor și criteriile de poziționare sunt diferite în fiecare țară, după cum sunt și  „tehnicile clasice” (Optimizare SEO | Local SEO | Web Design). Simpla traducere a unei pagini nu este suficientă pentru a produce automat acelasi rezultat ca cel al „sursei”.

Pe măsură ce din ce in ce mai multe frontiere pentru afacerile internaționale dispar, afacerea voastră ar trebui să ia în considerare implicarea experților pentru a vă asigura că valorificați în mod eficient intregul potențial.

Alte servicii Digital Craft Agency: Consultanta SEO | Training SEO