Cum poti ajunge pe prima pagina in Google
Pozitia site-ului tau in paginile de rezultate ale motoarelor de cautare, in special Google, poate insemna diferenta dintre un business de succes si unul care este pe cale sa dispara.

Daca te afli printre primele rezultate ale cautarii vei avea considerabil mai multi vizitatori. Conform statisticilor efectuate de cele mai mari companii bazate pe „cautare” (search) din lume, pozitia 1 in rezultatele unei cautari iti va aduce cu 3.250% mai multi vizitatori decat pozitia 11.
In functie de specificul afacerii tale, prin servicii SEO iti putem aduce de la cativa pana la zeci sau sute de vizitatori in plus pe zi. Iti poti permite sa pierzi acesti potentiali clienti? Si cat te costa daca ii pierzi?
Sunt multe firme sau liberi profesionisti care se considera specialisti SEO. Ce ar trebui sa iei in calcul atunci cand vrei sa ii alegi pe cei mai buni?
Ce este SEO?
SEO (Search Engine Optimization) este un serviciu care ajuta la cresterea relevantei site-ului tau in fata marilor motoare de cautare. Scopul acestor servicii SEO este acela de a creste pozitia site-ului in rezultatele afisate de motorul de cautare pentru anumite cuvinte cheie, relevante pentru domeniul de activitate.
SEO este un proces de lunga durata, care trebuie abordat cu rabdare si cu mult efort.
Acest serviciu are la baza 4 etape fundamentale:

01. Auditul site-ului si cercetarea de cuvinte cheie
Website-ul este punctul de plecare in orice strategie de optimizare SEO. Acesta trebuie optimizat in conformitate cu cerintele oferite de Google. Aceste cerinte sunt completate cu know-how-ul echipei noastre cu peste 7 ani de experienta in domeniu, care vor oferi un plus de optimizare la nivelul website-ului, printr-un audit de usability si user experience (experienta utilizatorului in site) si web design modern.
Cuvintele cheie, subiectul principal in jurul caruia se contureaza optimizarea SEO, trebuie alese cu mare atentie. Acestea trebuie sa fie relevante pentru domeniul site-ului promovat. Doar asa, succesul unor servicii SEO poate sa fie unul rasunator. Echipa noastra ofera o cercetare complexa ale cuvintelor cheie, dintre care le vom alege doar pe cele mai relevante, care, teoretic, pot transforma orice vizita in conversie.
02. Optimizare SEO On-page
In acesta etapa, echipa noastra implementeaza toate modificarile agreate in prima etapa. Acest pas are rolul de a crea un site web curat, care sa aiba o viteza mica de incarcare si care sa ofere utilizatorilor o experienta pe masura.
Cuvintele cheie vor fi adaugate cu atentie in tag-uri precum „meta title” si „meta description”, dar si in alte elemente principale ale site-ului precum heading-urile (H1, H2, … ,H5) cat si descrierea alternativa a imaginilor (ALT tag).


03. SEO Off-page si Link building
Campaniile de link–building sunt, in fapt, un proces prin care site-ului ii este creat un profil de link-uri directe, provenite de la site-uri relevante domeniului de activitate in care activeaza.
Echipa noastra de copywriteri vor scrie texte unice pe care le vom publica pe site-uri cu o notorietate ridicata. Acesta este cea mai sigura metoda prin care site-ul poate creste natural, fara a deranja algoritmii de penalizare Google.
04. Monitorizarea si interpretarea rezultatelor
Acesta etapa este, din punctul nostru de vedere, cea mai importanta. Aici putem evalua daca optimizarile pe care le-am facut ne-au avantajat, daca strategia de link-building da roade sau daca clientul nostru primeste zilnic conversii provenite din mediul organic.
Pentru ca transparenta trebuie sa existe in orice relatie B2B, atunci, noi, oferim rapoarte lunare detaliate, in care puteti sa vedeti pozitiile detinute de cuvintele cheie stabilite si cum evolueaza, modificarile de pozitii de la luna la luna, traficul generat de campanie si numarul de conversii pe care mediu organic l-a generat.


05. Strategie orientată spre rezultate concrete
Tradițional, SEO este văzut ca „aducere de trafic organic”. Valoarea însă ar trebui să fie reală, palpabilă. Măsurabilă în BANI.
Target: căutările celor care doresc ceva (să cumpere, să se aboneze etc). Optimizare: paginile care oferă acel ceva/ Analiza rezultatelor: valoarea efectivă (vânzările / lead-urile).
Folosim cele mai performante instrumente SEO, tool-uri folosite si recunoscute la nivel mondial de catre cei mai mari experti SEO. Aceste instrumente de SEO ne permit sa identificam problemele care nu sunt vizibile cu ochiul liber si sa realizam o strategie SEO completa in baza unei analize detaliate, fara a omite niciun factor de ranking relevant.
Principalele beneficii ale optimizarii SEO
Eficienta costurilor
Serviciile SEO sunt printre cele mai eficiente strategii din punct de vedere al costurilor. Ele, practic, pun fata in fata produsele si serviciile cu utilizatorii ce sunt in cautarea lor.
Cresterea notorietatii
Fiind in topul cautarilor pe Google, website-ul primeste un numar semnificativ de afisari (impressions), ceea ce duce la cresterea notorietatii afacerii tale. In plus, fiind pe prima pagina pentru anumite cuvinte targetate, nu doar ajuta la asocierea brandului cu acele cuvinte cheie, dar indica si un grad crescut de incredere fata de brandul respectiv. Companiile afisate pe prima pagina in cautarile Google sunt privite ca fiind de incredere de catre vizitatori.
Cresterea traficului pe site
Pozitiile de top in motoarele de cautare beneficiaza de afisari si click-uri, astfel creste si traficul pe site. In plus tag-urile si descrierile optimizate conduc la o cresterea a ratei de click, care, de asemenea, ajuta la cresterea traficului pe site.
ROI (return on investment)
SEO ofera rezultate cuantificabile si care pot fi urmarite, indiferent de natura site-ului.
Avantaje competitive Digital Craft
Solicita un Audit GRATUIT!Audit SEO
Ce sunt serviciile SEO?
Definiția serviciilor SEO. Aceste servicii sunt oferite de obicei de o agenție SEO care ajută afacerea voastră să reușească în optimizarea pentru motoarele de căutare. Astfel, website-ul reușește să-și mărească vizibilitatea în rezultatele căutărilor prin Google, Bing, Yahoo și orice alt Search Engine. Activitățile se concentrează în mod special pe căutările legate de compania, produsele, serviciile sau industria voastră.
Rezultatele Google se bazează pe o combinație din peste 200 de factori pentru determinarea poziționării paginilor site-ului în rezultate, de aceea este nevoie de o cantitate semnificativă de expertiză pentru un succes stabil în SEO.
Ce ar trebui să includă serviciile unei agenții SEO?
Serviciile SEO pe care agențiile ar trebui să le ofere. În anii de la lansarea motoarelor de căutare, algoritmii acestora au suferit numeroase actualizări și inovații. Acesta este motivul pentru care multe agenții SEO oferă servicii specializate, ajutând întreprinderile din anumite industrii să aibă succes. Câteva exemple din unele dintre cele mai comune tipuri de oferte:
- SEO basic (tradițional)
- SEO pentru comerț electronic
- SEO local
- SEO pentru căutarile vocale
Pentru multe companii, ofertele SEO tradiționale asigură tot ceea ce este nevoie pentru a avea succes. Dacă reprezentați însă o afacere cu sediu fizic si deservire a unei zone, beneficii substanțiale vă pot fi furnizate printr-o strategie specifică de Local SEO. Sau, dacă operați o platformă de comerț electronic, serviciile SEO specializate vor oferi un avantaj competitiv care poate maximiza impactul strategiei voastre de marketing.
8 elemente pe care oferta de la o agenție SEO ar trebui să le includă
După ce ați aflat definiția serviciilor SEO, este esențial să aflați ce trebuie să conțină serviciile oferite de orice agenție SEO. Deși fiecare agenție este diferită, doriți să vă asociați cu un furnizor care oferă pachetul complet atunci când vine vorba de SEO.
Pe măsură ce comparați agențiile, concentrați-vă pe ofertele SEO care includ următoarele:
1. AUDIT SEO
Serviciile fiecărei agenții SEO ar trebui să înceapă un audit SEO.
Cu un audit SEO, specialistul analizează în detaliu strategia voastră actuală. Chiar dacă nu aveți o strategie SEO în vigoare, agenția vă va evalua site-ul din perspectiva SEO, analizând unde excelează și unde s-ar putea aduce îmbunătățiri.
Deși puteți profita de instrumente gratuite de audit SEO, acestea nu oferă informații ca cele furnizate de către o echipă de specialiști SEO. Cele mai bune strategii sunt doar cele adaptate afacerii tale, brandului tău și publicului tău. Acesta este motivul pentru care orice ofertă de servicii SEO ar trebui să includă un audit.
Lipsa unui audit SEO poate sugera, de asemenea, că agenția respectivă nu intenționează să creeze o strategie personalizată pentru afacerea voastră. În schimb, folosesc un șablon, motiv pentru care nu doresc să investească timp în auditul site-ului.
Digital Craft nu are de ce să intre pe lista celor care doar predică, fără a pune în practică. Ba mai mult, nu numai că nu concepe un proiect SEO – de orice fel, fără un Audit SEO inițial, dar adaugă acestuia și o sesiune de consultanță SEO gratuită!
2. ANALIZĂ CONCURENȚILOR
Oricât de importantă este poziția voastră, sigur doriți o analiză a concurenților – din punct de vedere SEO. Cu rezultatele analizei concurenților, agenția SEO poate descoperi strategia acestora, ajutându-vă să profitați și să beneficiați de punctele lor slabe.
În timp ce aproape fiecare agenție SEO include doar o analiză inițială a concurenților în serviciile lor, cu siguranță doriți să vă asociați mai bine cu agenții care fac din analizele concurenței o parte permanenta a strategiei. Aceștia evaluează concurenții în mod continuu, căutând mereu și identificând oportunități.
Digital Craft, de exemplu, analizează concurenții în fiecare trimestru. Această abordare proactivă ne permite să creăm strategii competitive pentru clienții noștri, ceea ce a determinat ca echipa noastră câștigătoare să genereze venituri de peste 1.000.000 euro pentru clienții noștri în ultimii 3 ani!
3. STRATEGIA PERSONALIZATĂ
O strategie personalizată este o componentă de bază a definiției serviciilor SEO. Doar când aveți o abordare personalizată pentru afacerea voastră, vă puteți maximiza rentabilitatea investițiilor de SEO – mai multe vizite pe website, email-uri, apeluri telefonice și, mai ales, comenzi.
Dacă investiți în servicii SEO, echipa voastră trebuie să se asigure că agenția aleasă oferă o strategie personalizată. Acest lucru se datorează faptului că multe agenții SEO, în special cele care promovează ofertele „ieftine”, furnizează de fapt strategii șablonizate, tip copy-paste.
Cu o astfel de abordare a SEO, afacerea voastră nu obține rentabilitatea maximă a investiției. În cele mai multe cazuri, companiile care apelează la servicii ieftine nu apar decât sporadic sau accidental în prima pagină a rezultatelor căutărilor, ceea ce nu ajută deloc afacerea, deoarece un procent infim dintre cei care caută prin Google sau Bing privesc mai departe de prima pagină a rezultatelor căutării respective.
Acesta este motivul pentru care echipa voastră trebuie să investească doar în servicii de la o agenție SEO care oferă strategii personalizate.
4. OPTIMIZARE ONPAGE
Optimizarea OnPage („pe pagina” – la nivelul site-ului propriu) este o altă componentă critică a sensului serviciilor SEO. Prin optimizarea OnPage, agenția SEO se concentrează pe optimizarea funcțiilor si elementelor site-ului pentru motoarele de căutare precum Google.
Câteva exemple de servicii OnPage SEO:
- Actualizarea etichetelor de titlu, meta descrierilor și etichetelor H;
- Auditarea arhitecturii site-ului, a redirecționărilor și a structurii de legături interne;
- Crearea de sitemaps, HTML si XML;
- Optimizarea imaginilor site-ului în conformitate cu cele mai bune practici web si SEO;
- Auditarea și optimizarea site-ului pe cuvintele cheie valoroase și relevante;
- Analiza utilizabilității, a vitezei și designului site-ului.
În majoritatea cazurilor, optimizarea OnPage reprezintă o parte semnificativă a serviciilor SEO. Dacă o agenție nu oferă SEO OnPage, nu furnizează de fapt SEO, ceea ce înseamnă că echipa voastră trebuie să găsească o altă agenție.
5. OPTIMIZARE ȘI PROMOVARE OFFPAGE
Când investiți în servicii SEO, pachetul ar trebui să includă optimizarea OffPage (în afara paginii). În SEO, optimizarea OffPage se referă la optimizarea factorilor din afara site-ului web, dar care vă influențează clasamentul în rezultatele căutărilor.
De exemplu, profilul de backlinks vă poate modifica clasamentul în rezultatele căutării. Profilul de backlinks se referă la cantitatea și calitatea site-urilor web care se leagă de site. Un blog alimentar, de exemplu, poate face trimitere prin link către site-ul vostru atunci când prezintă tortul personalizat pe care le-ați făcut pentru nunta lor.
Ca parte a serviciilor ofertate de o agenție SEO, se furnizează cel puțin următoarele forme de OffPage:
- Promovarea conținutului site-ului către bloggeri și webmasteri;
- Dezvoltarea de conținut partajabil pentru blogul site-ului;
- Monitorizarea mențiunilor companiei pe rețelele de socializare de către utilizatori și influenceri;
- Optimizarea profilului Google My Business.
6. RAPOARTE LUNARE
Transparența este esențială atunci când vine vorba de servicii SEO. Vrei să ai o agenție în care echipa ta să poată avea încredere și pe care să se bazeze, motiv pentru care parteneriatul cu o agenție SEO care include rapoarte lunare este esențial.
Cu un raport de performanță, afacerea poate primi informații imediate despre rezultatele strategiei SEO. Ca exemplu, raportul lunar poate acoperi activitățile OnPage efectuate, recomandările pentru perioada următoare, traficul organic, pozițiile în rezultatele Google, precum și materialele publicate în alte website-uri cu backlink relevant pentru afacerea promovată.
7. OPTIMIZARE UX/UI
Optimizare UX și UI – User eXperience | User Interface. Deși aceasta nu este o activitate tipică de SEO, o mare parte a eforturilor de promovare în online – având SEO ca vârf de lance, se îndreaptă către asigurarea unei cât mai bune experiențe pentru vizitatori.
De aceea, și Digital Craft, ca multe agenții de top, este în acelasi timp și o renumită agenție web design.
8. OPTIMIZARE PROGRESIVĂ
SEO este o strategie continuă, motiv pentru care definiția serviciilor SEO subliniază parteneriatul pe care afacerea voastră îl formează cu agenția SEO. Colaborezi continuu cu agenția ta, motiv pentru care campaniile SEO ar trebui să funcționeze ca o extensie a afacerii tale.
Cu o abordare progresivă, agenția SEO optimizează site-ul în mod continuu. Chiar și după ce site-ul îndeplinește standardele SEO, specialistul continuă să găsească modalități de a îmbunătăți strategia SEO, ceea ce vă permite să câștigați mai mult.
Acesta, de exemplu, poate găsi cuvinte cheie suplimentare pentru care campania să acționeze. Această abordare se traduce prin conținut nou, apoi de promovarea acelui conținut bloggerilor și webmasterilor din industria de profil.
Sunteți gata să aflați despre semnificația serviciilor SEO, plus la ce să vă așteptați atunci când angajați o agenție SEO? Dacă da, sau dacă aveți întrebări legate de serviciile SEO ale agenției noastre, ne puteți contacta online sau suna la +4-0723.367.348 pentru a vorbi cu un specialist SEO experimentat.



© 2025 - Toate drepturile rezervate.