Local SEO

https://digitalcraft.ro/wp-content/themes/DigitalCraft/css/fonts/svg/basic_pin2.svg

Cele mai bune servicii local SEO

Serviciile de Local SEO va ajuta sa puteti fi gasiti de catre clienti pe plan local. Fara asemenea servicii, afacerea voastra poate pierde una dintre cele mai calificate surse de trafic – cea care asigura pe plan mondial cea mai mare rata de conversie de la cautare la cumparare.

Potrivit Google, 46% din toate cautarile au o „intentie locala”, iar 82% dintre utilizatorii de smartphone-uri folosesc un motor de cautare atunci cand cauta o afacere locala. Voi cum va conectati cu acești consumatori? Servicii local SEO: Ce este optimizarea locala?

Optimizarea locala pentru motoarele de cautare (Local SEO – Local Search Engine Optimization) este procesul de a face compania ta vizibila in cautarile cu componenta geografica.

In mod similar cu serviciile de Optimizare SEO basic, serviciile pentru Local au acelasi scop: pozitionarea in topul rezultatelor.

Ce ofera Digital Craft ca servicii de Local SEO, este o strategie personalizata pentru fiecare afacere locala pentru a-i creste vizibilitatea in rezultatele cautarilor organice, avand ca tinta reala castigarea pentru acea afacere de mai multi clienti – venituri mai mari.

Ce inseamna local SERP?

Local SERP este o parte integranta a anumitor pagini de rezultate in cautarile Google. SERP – Search Engine Results Page, contine in mod uzual 8-10 rezultate, pe langa care, dupa caz, se adauga si alte elemente (Cautari similare, Knowledge base, Maps etc).

Cel mai important in acest sistem este clasamentul Google Local Pack – cele trei adrese cu trimitere directa la Google Maps pe care Google le serveste cand o cautare are in rezultate adrese fizice in aria celui care da cautarea (de aceea se mai numeste si 3-pack).

Rata de click a unui rezultat in acest Local Pack este foarte mare, pentru ca, spre deosebire de foarte multe dintre rezultatele cautarilor, in acest bloc se prezinta afaceri clare, fizice, exact ceea ce se cauta, fara interferentele blogurilor sau stirilor.

Cum ma clasez bine in cautarile locale?

Acum, ca am aflat ce sunt cautarile gheografice si SEO-ul local, sigur ca mult mai interesati suntem despre „cum pot avea succes in cautarile pe harta?”. Sunt multe de facut. La Digital Craft avem o procedura completa, detaliata, dar principiile de baza sunt doar trei:

  • Proximitate: Cat de aproape este sediul afacerii de locatia celui care face cautarea?
  • Relevanta: Cat de relevante sunt produsele si servicile oferite de ceea ce cata persoana respectiva?
  • Proeminenta: Ce spun alti consumatori despre produsele și serviciile voastre?

Serviciile Local SEO Digital Craft pentru caștigarea unui loc in top

1. OPTIMIZAREA GOOGLE MY BUSINESS

Google My Business – GMB, este locul in care orice afacere cu sediu fizic isi poate inscrie locatia si detaliile pentru a aparea in Google Map-Pack. Ca orice inregistrare intr-un director sau motor de cautare, si aici sunt foarte multe detalii care pot face usor diferenta intre locul 1 si locul 11.

La Digital Craft Agency, includem multe servicii pentru a ajuta o afacere locala sa-si optimizeze datele inregistrate::

  • Analiza de piata a zonei de deservire
  • Analiza cuvintelor-cheie relevante pentru domenul deservit in zona data
  • Determinarea si analiza competitorilor ce trebuie depasiti
  • Optimizarea paginii GMB pentru adresa, numar de telefon si program de lucru
  • Revendicare inregistrarii in Google Maps
  • Optimizarea paginii GMB pentru backlinks

2. CONSTRUCTIA DE CITARI LOCALE

Local citations – citari locale, referinte locale. Prin comparatie cu backlink-urile, care fac trimitere catre o afacere prin link catre website-ul acesteia, citarile locale trimit in mod similar, dar prin intermediul mentionarii numelui companiei, adresei, numarului de telefon, si chiar a adresei website-ului (cu sau fara backlink).

Aceste citari se pot realiza in orice website sau blog, dar se pot castiga referinte foarte bune si pe Facebook, Apple Maps, Trip Advisor sau in directoare locale.

3. TARGETAREA CUVINTELOR-CHEIE RELEVANTE

Pentru a va clasa in topul rezultatelor pe cautari locale, trebuie facuta legatura nu doar cu proximitatea locatiei, ci si cu serviciile si produsele comercializate. Pentru aceasta, cateva referiri in descrierea inclusa in listing-ul GMB sunt ansolut necesare, dar spatiul este extrem de restrans, doar cateva cuvinte. Atunci, ce termeni-cheie sa vizati acolo?

Aici intra in scena din nou Digital Craft, care analizeaza zeci sau sute de variante, alegand-o pe acea care poate maximiza rezultatele. Dar aceasta strategie trebuie sa lucreze in paralel cu optimizarea in aceeasi directie si a website-ului, de aceea o campanie de Local SEO functioneaza cel mai bine doar atunci cand si website-ul este optimizat corect.

Tehnici obisnuite de promovare combinata website – local SEO:

  • Cercetarea continua a evolutiei cautarilor
  • Publicarea sistematica de continut targetat local
  • Utilizarea si optimizarea datelor structurate Schema.org pentru paginile cu continut localizabil
  • Optimizarea continua a landing page-urilor

4. RATINGS ȘI REVIEWS MANAGEMENT

Spre deosebire de imensa parte a celor din cautarile obisnuite, rezultatele in Local SEO Google 3-pack depind foarte mult de recenziile online.

Recenziile (ratings & reviews), fie ca apar pe website-ul vostru, fie in site-uri terte, ca GMB, Yelp, Facebook, trebuie sa fie mereu tratate cu seriozitate, raspuns mereu cu atentie si politicos.

De multe ori, un review negativ casre primeste un raspuns foarte bun ajunge sa aduca plusuri in ochii celor care se uita ulterior, nu ceea ce intentionase. Si la fel de adevarat, o persoana hotarata sa plaseste un eview negativ, daca vede o atitudine pozitiva si mereu corecta in raspunsurile date altor asemenea interventii, va fi puternic inclinata sa se abtina pana la urma.

5. LINK BUILDING

Campaniile de off-page SEO – caștigarea de backlink-uri, pot ajuta inclusiv la imbunatatirea pozitiei in cautarile locala.

Motoarele de cautare precum Google au in vedere atat numarul, cat și calitatea backlink-urilor, de accea este important sa avem un profil de backlink puternic si diversificat. Din punct de vedere Local SEO, acest profil trebuie sa fie mereu completat cu link-uri  de la pagini cu autoritate locala, in combunatie sau in paralel cu procurarea de citari locale.

Link-urile din ziarele locale, bloggeri și asociatii de afaceri, precum și referintele din aceeasi zona, toate vor ajuta la obtinerea unei pozitii mai bune in rezultate.

Beneficiile serviciilor local SEO

Cateva avantaje distincte ale angajarii unei agentii pentru servicii Local SEO:

  • Crește vizibilitatea in online pentru consumatorii locali
  • Aduce trafic web targetat de la consumatorii aflati in imediata apropiere, si implicit, creste numarul de clienti și vanzarile
  • Permite campanii de promovare mult mai bine targetate, crescand la maxim eficienta acestora
  • Te distinge de concurentii tai – mai putin de 50% din companiile de pe plan mondial folosesc in prezent servicii online locale
Call Now ButtonSUNA