Ce sunt serviciile SEO? O modalitate puternică de a obține mai multe venituri de pe web! Aflați mai multe despre SEO, plus ce ar trebui să includă serviciile oferite de o agenție SEO!

Astăzi – în țările vestice unde avem colaborări, 55% din totalul afacerilor online investesc în servicii profesionale de optimizare pentru motoarele de căutare (SEO – Search Engine Optimization).

Cu toate acestea, înainte de a lua în considerare un set de servicii SEO, este esențial să aflați răspunsul la două întrebări: Ce sunt serviciile SEO și Ce ar trebui să includă serviciile unei agenții SEO?

Ce sunt serviciile SEO?

Definiția serviciilor SEO. Aceste servicii sunt oferite de obicei de o agenție SEO care ajută afacerea voastră să reușească în optimizarea pentru motoarele de căutare. Astfel, website-ul reușește să-și mărească vizibilitatea în rezultatele căutărilor prin Google, Bing, Yahoo și orice alt Search Engine. Activitățile se concentrează în mod special pe căutările legate de compania, produsele, serviciile sau industria voastră.

Ce sunt serviciile SEORezultatele Google se bazează pe o combinație din peste 200 de factori pentru determinarea poziționării paginilor site-ului în rezultate, de aceea este nevoie de o cantitate semnificativă de expertiză pentru un succes stabil în SEO.

Ce ar trebui să includă serviciile unei agenții SEO?

Serviciile SEO pe care agențiile ar trebui să le ofere. În anii de la lansarea motoarelor de căutare, algoritmii acestora au suferit numeroase actualizări și inovații. Acesta este motivul pentru care multe agenții SEO oferă servicii specializate, ajutând întreprinderile din anumite industrii să aibă succes. Câteva exemple din unele dintre cele mai comune tipuri de oferte:

  • SEO basic (tradițional)
  • SEO pentru comerț electronic
  • SEO local
  • SEO pentru căutarile vocale

Pentru multe companii, ofertele SEO tradiționale asigură tot ceea ce este nevoie pentru a avea succes. Dacă reprezentați însă o afacere cu sediu fizic si deservire a unei zone, beneficii substanțiale vă pot fi furnizate printr-o strategie specifică de Local SEO. Sau, dacă operați o platformă de comerț electronic, serviciile SEO specializate vor oferi un avantaj competitiv care poate maximiza impactul strategiei voastre de marketing.

8 elemente pe care oferta de la o agenție SEO ar trebui să le includă

După ce ați aflat definiția serviciilor SEO, este esențial să aflați ce trebuie să conțină serviciile oferite de orice agenție SEO. Deși fiecare agenție este diferită, doriți să vă asociați cu un furnizor care oferă pachetul complet atunci când vine vorba de SEO.

Pe măsură ce comparați agențiile, concentrați-vă pe ofertele SEO care includ următoarele:

1. AUDIT SEO

Serviciile fiecărei agenții SEO ar trebui să înceapă un audit SEO.

Avantajele unui Audit SEO profesionalCu un audit SEO, specialistul analizează în detaliu strategia voastră  actuală. Chiar dacă nu aveți o strategie SEO în vigoare, agenția vă va evalua site-ul din perspectiva SEO, analizând unde excelează și unde s-ar putea aduce îmbunătățiri.

Deși puteți profita de instrumente gratuite de audit SEO, acestea nu oferă informații ca cele furnizate de către o echipă de specialiști SEO. Cele mai bune strategii sunt doar cele adaptate afacerii tale, brandului tău și publicului tău. Acesta este motivul pentru care orice ofertă de servicii SEO ar trebui să includă un audit.

Lipsa unui audit SEO poate sugera, de asemenea, că agenția respectivă nu intenționează să creeze o strategie personalizată pentru afacerea voastră. În schimb, folosesc un șablon, motiv pentru care nu doresc să investească timp în auditul site-ului.

Digital Craft nu are de ce să intre pe lista celor care doar predică, fără a pune în practică. Ba mai mult, nu numai că nu concepe un proiect SEO – de orice fel, fără un Audit SEO inițial, dar adaugă acestuia și o sesiune de consultanță SEO gratuită!

2. ANALIZĂ CONCURENȚILOR

Oricât de importantă este poziția voastră, sigur doriți o analiză a concurenților – din punct de vedere SEO. Cu rezultatele analizei concurenților, agenția SEO poate descoperi strategia acestora, ajutându-vă să profitați și să beneficiați de punctele lor slabe.

În timp ce aproape fiecare agenție SEO include doar o analiză inițială a concurenților în serviciile lor, cu siguranță doriți să vă asociați mai bine cu agenții care fac din analizele concurenței o parte permanenta a strategiei. Aceștia evaluează concurenții în mod continuu, căutând mereu și identificând oportunități.

Digital Craft, de exemplu, analizează concurenții în fiecare trimestru. Această abordare proactivă ne permite să creăm strategii competitive pentru clienții noștri, ceea ce a determinat ca echipa noastră câștigătoare să genereze venituri de peste 1.000.000 euro pentru clienții noștri în ultimii 3 ani!

3. STRATEGIA PERSONALIZATĂ

O strategie personalizată este o componentă de bază a definiției serviciilor SEO. Doar când aveți o abordare personalizată pentru afacerea voastră, vă puteți maximiza rentabilitatea investițiilor de SEO – mai multe vizite pe website, email-uri, apeluri telefonice și, mai ales, comenzi.

Dacă investiți în servicii SEO, echipa voastră trebuie să se asigure că agenția aleasă oferă o strategie personalizată. Acest lucru se datorează faptului că multe agenții SEO, în special cele care promovează ofertele „ieftine”, furnizează de fapt strategii șablonizate, tip copy-paste.

Dezavantajele serviciilor SEO ieftineCu o astfel de abordare a SEO, afacerea voastră nu obține rentabilitatea maximă a investiției. În cele mai multe cazuri, companiile care apelează la servicii ieftine nu apar decât sporadic sau accidental în prima pagină a rezultatelor căutărilor, ceea ce nu ajută deloc afacerea, deoarece un procent infim dintre cei care caută prin Google sau Bing privesc mai departe de prima pagină a rezultatelor căutării respective.

Acesta este motivul pentru care echipa voastră trebuie să investească doar în servicii de la o agenție SEO care oferă strategii personalizate.

4. OPTIMIZARE ONPAGE

Optimizarea OnPage („pe pagina” – la nivelul site-ului propriu) este o altă componentă critică a sensului serviciilor SEO. Prin optimizarea OnPage, agenția SEO se concentrează pe optimizarea funcțiilor si elementelor site-ului pentru motoarele de căutare precum Google.

Câteva exemple de servicii OnPage SEO:

  • Actualizarea etichetelor de titlu, meta descrierilor și etichetelor H;
  • Auditarea arhitecturii site-ului, a redirecționărilor și a structurii de legături interne;
  • Crearea de sitemaps, HTML si XML;
  • Optimizarea imaginilor site-ului în conformitate cu cele mai bune practici web si SEO;
  • Auditarea și optimizarea site-ului pe cuvintele cheie valoroase și relevante;
  • Analiza utilizabilității, a vitezei și designului site-ului.

În majoritatea cazurilor, optimizarea OnPage reprezintă o parte semnificativă a serviciilor SEO. Dacă o agenție nu oferă SEO OnPage, nu furnizează de fapt SEO, ceea ce înseamnă că echipa voastră trebuie să găsească o altă agenție.

5. OPTIMIZARE ȘI PROMOVARE OFFPAGE

Când investiți în servicii SEO, pachetul ar trebui să includă optimizarea OffPage (în afara paginii). În SEO, optimizarea OffPage se referă la optimizarea factorilor din afara site-ului web, dar care vă influențează clasamentul în rezultatele căutărilor.

De exemplu, profilul de backlinks vă poate modifica clasamentul în rezultatele căutării. Profilul de backlinks se referă la cantitatea și calitatea site-urilor web care se leagă de site. Un blog alimentar, de exemplu, poate face trimitere prin link către site-ul vostru atunci când prezintă tortul personalizat pe care le-ați făcut pentru nunta lor.

Ca parte a serviciilor ofertate de o agenție SEO, se furnizează cel puțin următoarele forme de OffPage:

  • Promovarea conținutului site-ului către bloggeri și webmasteri;
  • Dezvoltarea de conținut partajabil pentru blogul site-ului;
  • Monitorizarea mențiunilor companiei pe rețelele de socializare de către utilizatori și influenceri;
  • Optimizarea profilului Google My Business.

6. RAPOARTE LUNARE

Transparența este esențială atunci când vine vorba de servicii SEO. Vrei să ai o agenție în care echipa ta să poată avea încredere și pe care să se bazeze, motiv pentru care parteneriatul cu o agenție SEO care include rapoarte lunare este esențial.

Cu un raport de performanță, afacerea poate primi informații imediate despre rezultatele strategiei SEO. Ca exemplu, raportul lunar poate acoperi activitățile OnPage efectuate, recomandările pentru perioada următoare, traficul organic, pozițiile în rezultatele Google, precum și materialele publicate în alte website-uri cu backlink relevant pentru afacerea promovată.

7. OPTIMIZARE UX/UI

Optimizare UX și UI – User eXperience | User Interface. Deși aceasta nu este o activitate tipică de SEO, o mare parte a eforturilor de promovare în online – având SEO ca vârf de lance, se îndreaptă către asigurarea unei cât mai bune experiențe pentru vizitatori.

De aceea, și Digital Craft, ca multe agenții de top, este în acelasi timp și o renumită agenție web design.

8. OPTIMIZARE PROGRESIVĂ

SEO este o strategie continuă, motiv pentru care definiția serviciilor SEO subliniază parteneriatul pe care afacerea voastră îl formează cu agenția SEO. Colaborezi continuu cu agenția ta, motiv pentru care campaniile SEO ar trebui să funcționeze ca o extensie a afacerii tale.

Cu o abordare progresivă, agenția SEO optimizează site-ul în mod continuu. Chiar și după ce site-ul îndeplinește standardele SEO, specialistul continuă să găsească modalități de a îmbunătăți strategia SEO, ceea ce vă permite să câștigați mai mult.

Ce iti aduce in plus o agentie SEOAcesta, de exemplu, poate găsi cuvinte cheie suplimentare pentru care campania să acționeze. Această abordare se traduce prin conținut nou, apoi de promovarea acelui conținut bloggerilor și webmasterilor din industria de profil.

Sunteți gata să aflați despre semnificația serviciilor SEO, plus la ce să vă așteptați atunci când angajați o agenție SEO? Dacă da, sau dacă aveți întrebări legate de serviciile SEO ale agenției noastre, ne puteți contacta online sau suna la +4-0723.367.348 pentru a vorbi cu un specialist SEO experimentat.

Leave a Reply

Call Now ButtonSUNA