Skip to main content

Cu toții ne dorim să avem parte un business în care să dezvoltăm cele mai bune metode de promovare online. Poate că nu avem toate cunoștințele necesare astfel încât să ne putem prezenta afacerea așa cum este recomandat și de aceea cel mai bine este să apelăm la niște profesioniști.

Principalele mijloace de promovare online

O promovare online trebuie să ne ajute afacerea să atingă succesul pe care îl dorim. Ca promovarea să fie una de succes trebuie să urmăm câțiva pași atent elaborați. Cu cât petrecem mai mult timp focusandu-ne pe promovare cu atât afacerea noastră va cunoaște mai repede succesul.

Content Marketing

Ne aflăm într-o continuă dezvoltare și ca să putem avea parte de un business prosper avem nevoie de o promovare cât mai bine pusă la punct. Trebuie să încercăm să le oferim clienților noștri cât mai multe informații prin intermediul blogului, vlogului sau orice altă modalitate de comunicare virtuală dezvoltand strategii de marketing.

Le putem câștiga încrederea potențialilor clienți dacă ne cunoaștem foarte bine produsele și dacă știm cum să ne atragem publicul țintă.

Firmele care postează de 16 ori pe lună pe rețelele de socializare au un trafic mult mai mare față de cele care postează de două-trei ori pe lună.

Optimizare SEO

optimizarea seoOptimizarea SEO are legătură cu încorporarea de cuvinte cheie în legătură cu produsele sau cu serviciile pe care le oferim astfel încât potențialii clienți să ne găsească mai ușor.

Ca să putem identifica cuvintele cheie pentru site-ul nostru avem de ajutorul unui specialist. Investind în SEO nu facem decât să ne îmbunătățim site-ul și să îl ajutăm să se situeze pe o poziție mai bună în motoarele de căutare.

Rezultatele bineînțeles că nu vor apărea după primul articol publicat. Trebuie să dăm dovadă de răbdare și vom reuși să ne aducem site-ul pe prima pagină a motoarelor de căutare.

Dacă vom reuși să ocupăm un loc mai bun pe Google atunci trebuie să știm că va fi destul de dificil că altcineva să ne ocupe locul.

Social Media

În prezent conturile de social media sunt esențiale. Dacă se întâmpla să avem posibilitatea de a ne crea un cont de Facebook atunci este cazul să o facem.

optimjizarea prin social mediaCu ajutorul Facebook-ului putem face un Seo local de mare amploare. Oamenii petrec cât mai mult timp în mediul online și compania noastră are nevoie să se facă vizibilă.

Putem chiar să ne realizăm o strategie de promovare în mediul online și vom vedea ce impact are aceasta asupra potențialilor clienți.

Instrumente de marketing online

Pentru a putea înțelege indicatorii de performanță a site-urilor trebuie să fie făcute o serie de analize folosind instrumente precum Google Analitics. Astfel  se poate face o evaluare a produsului sau a produselor site-ului și se poate determina dacă există o ofertă și o cerere pentru produsele sau serviciile respective. Dacă privești lucrurile și din acest punct de vedere vei observa că există soluții și metode de a îmbunătăți calitatea unui website.

Email Marketing

În funcție de proiect, email marketing-ul se poate folosi pentru obiective diferite cum ar fi pentru bloguri, magazine online, website-uri de prezentare și altele. Pentru bloguri principalul scop este de a aduce oamenii înapoi pe site. La un magazin online se pot face campanii de conversii, de retargeting pentru vizitatorii care au abandonat coșul de cumparaturi și multe altele în funcție de publicul tău țintă.

metode de email marketingIn email marketing lista de emailuri este cel mai important lucru. Pentru a construi o lista de emailuri trebuie folosite formulare, pop-uri, newslettere adică lead magnet-uri. Utilizatorii sunt mai dispuși să-și lase e-mailul dacă le oferi un fel de documentație, rezumat sau altfel de fișiere care sa le fie de folos, adica aceștia trebuie să simtă ca primesc ceva în schimb.

Apoi trebuie folosit un instrument de trimitere automată a mailurilor deoarece pe măsură ce lista respectivă se va mări, nu vei mai putea face față să le trimiți manual. Cât timp oferi publicului tău țintă conținut informativ și de calitate și nu trimiți emailuri de tip spam rezultatele nu vor întârzia să apară, astfel vei obtine trafic, leaduri și conversii.

Metode de Promovare Plătite

Metodele de promovare plătite sunt cele care necesita un buget de investit în anunturi sau reclame. Cele mai cunoscute tipuri de promovare plătită sunt campaniile PPC care se realizeaza cu platformele Google Ads și Facebook Ads. Acest tip de promovare este cel mai des folosită pentru magazinele online dar nu numai, deoarece cu aceste platforme poți face campanii optimizate pentru orice fel de business.

Google Ads, Facebook Ads si Instagram

promovare prin PPCCampaniile PPC au ca obiectiv principal expunerea produselor sau a serviciilor unei audiențe potrivite. Astfel prin aceste campanii de anunturi se pot targeta audiente care sa se potrivească cu produsele sau serviciile oferite de un website, deoarece folosesc date demografice, interese și comportamente pentru a putea afișa reclame doar celor ce sunt interesați.

Se pot realiza campanii de conversie cu audiențe personalizate cu reclame ce conțin imagini, videouri, cataloage de produse si multe alte elemente de promovare orientate către mobilul utilizatorilor.

Marketingul Afiliat

Marketingul afiliat este procesul prin care un retailer castiga un comision pentru fiecare produs pe care îl vinde. Produsele sau serviciile se distribuie de obicei într-o rețea de afiliere. In acest proces de marketing exista mai multe entitati si anume:

  • Comerciantul numit și merchant este cel care creeaza produsul
  • Afiliatul este persoana care promovează produsul și primește comision din fiecare vanzare pe care merchantul o face în urma traficului generat

Concluzie

Acestea sunt principalele metode de promovare și indiferent de tipul afacerii promovarea reprezinta cheia succesului. Folosind campaniile de promovare o firma poate urmări atingerea unor obiective raportate la diferite categorii de clienți și își poate îmbunătății imaginea brandului.

Lasa un comentariu

Suna
Whatsapp