Skip to main content

Pandemia Covid-19 a lovit din greu lumea in care traim. Pe langa necazurile directe, neplacerile traite si riscurile la care ne expunem, avem de facut fata unui set complet diferit de probleme: cele de natura economica. Din ce in ce mai multi oameni isi vad puse in pericol mijloacele de trai, si din ce in ce mai multe afaceri isi vad prezentul grav afectat si viitorul pus in pericol,

Din postura noastra de persoane particulare, ceea ce trebuie sa facem este sa respectam regulile, atat cele scrise cat si cele nescrise, si sa ne pastram moralul la nivel inalt. Dar ca reprezentanti ai unor afaceri, ce putem face?

Traficul organic a scazut substantial pe anumite nise, si a crescut intr-o mare masura pe altele:

traffic changes due to covid-19(sursa imaginii: neilpatel.com)

Daca va gasiti in partile care au scazut, aveti toate motivele sa cresteti rapid efortul de atragere a unei parti cat mai mari din traficul ramas. Daca va gasiti insa intr-o nisa in care numarul de cautari a crescut, dar nu aveti ceea ce trebuie pentru a beneficia de aceasta crestere, la fel, e timpul sa faceti ceva rapid.

Vom trece acum in revista cateva lucruri pe care trebuie sa le facem, si in particular, vom descrie cum o firma poate sa treaca cu bine prin acesta criza profitand de mediul online in care isi poate desfasura o mare parte a activitatii.

Apoi vom face mai mult de atat: va vom spune ce am inteles sa facem noi, Agentia Digital Craft, pentru cei impreuna cu care dorim sa iesim cu bine din aceasta perioada.

Nr. 1 pe ordinea de zi: Nu inchideti afacerea

Da, pare sa fie vremea pentru o depresie generala, dar mai bine sa nu ne lasam prada acestei stari distructive, si sa cautam impreuna calea de a iesi la suprafata.

nu depresie - da dezvoltare(sursa imaginii: Acasa.ro)

Oricat de greu ar fi, este important sa rezistam. Facem tot posibilul sa reducem costurile de functionare, dar nu in detrimentul abilitatii de a deservi corect si satisfacator cererea care ni se adreseaza.

Mai mult, putem participa cu totii la acest efort, ajutand oricat de mult putem. Trebuie sa intelegem ca functionam cu totii intr-un lant, intr-un cerc. Daca un furnizor al nostru are necazuri, si noi vom avea necazuri. Daca clientii nostri dau de greu, si noi vom avea de suferit. Conceptia „afacerile sunt afaceri” poate ca functiona intr-un mediu liber si relativ bine acoperit cu cerere si oferta.

Acum trebuie sa mergem mai departe impreuna. Daca puneti totul „pe butuci”, poate ca veti pune ultima picatura pentru inchiderea unui furnizor, sau pentru disparitia unui client. Criza se va termina, asa ca sa ne gandim: ci cine vom mai face afaceri dupa?

Sa intelegem noul: clientul post-criza

Ca oameni cu o lunga si incercata experienta in online, ne permitem sa afirmam ca una dintre cele mai serioase piedici in calea dezvoltarii comertului electronic si mijloacelor de lucru de la distanta era legata de frica oamenilor – situata de ambele parti ale „tranzactiilor”. Exista unele motove serioase de teama, cum ar fi securitatea miloacelor electronice de comunicare si de plati, increderea in corectitudinea livrarilor, uzurinta utilizarii facilitatilor de retur s.a.m.d. Dar cele mai multe locuri in care se spunea stop erau legate mult mai direct de teama de nou, de teama de schimbare.

Criza actuala ne-a obligat pe cei mai multi dintre noi sa trecem fortat peste asemenea probleme. Daca ceva bun va iesi din actuala perioada, va contine si eliberarea omului de treama de tranzactii online.

Criza va trece, dar asta nu inseamna ca modul in care vorm face comert dupa aceea se va intoarce la ce era cu o una sau doua in urrma, fara vreo schimbare. Cine a descoperit ca o comanda online este mult mai comoda decat o zi pierduta cu alergaturi, si ca o plata cu cardul este nemasurat mai comoda decat una cu cash, va pastra ca buna aceasta invatatura.

Clientii care au invatat comertul online acum, vor ramane online.

Acesta este cel mai bun moment pentru investitii

Ciudata afirmatie, cand linia generala pare a fi de conservare, de economisire, nu? Si totusi este foarte corect. Economiile ar trebui sa afecteze mult prea marea suita de lucruri „nice to have”. Cand spunem Investitii aici, ne referim la mijloace de productie, la imbunatatirea si cresterea capacitatii de servire a pietei noastre.

O parte a problemei cu care ne confruntam reprezinta de fapt si o buna parte a solutiei pentru iesirea din aceasta criza: rezerva brusca de timp si energie. Am putea sa asteptam sa treaca, dar putem si mai bine sa ne crestem prezenta in mediul mileniului 3:

  • Daca nu avem un website propriu, este momentul sa dezvoltam unul.
  • Acum e timpul sa instalam sau imbunatatim capacitatea de a vinde online, nu maine.
  • E momentul sa deschidem portile surselor de trafic organic, sau sa ne asiguram ca le pastram pe cele pe care ne bazam deja.
  • E cazul sa transformam cat mai bine experienta de interactiune cu clientii nostri intr-una sigura, placuta, utila si eficienta.

Ce vom castiga astfel? Pe langa sansa unei vanzari in plus, cu siguranta binevenita in aceste timpuri, vom castiga un start lansat in perioada post-criza. Mai mult, vom fi mult mai pregatiti pentru orice alte necazuri ne-ar mai putea paste in viitor.

Mutati focusul de la subzistenta la crestere – Oferta Digital Craft

Stim ca pentru foarte multe afaceri urmarea acestui sfat este extrem de dificila, sau pare de neatins. Intelegem asta, dar noi, la Digital Craft, suntem determinati sa fim alaturi de oricine doreste sa treaca astfel prin momentele grele pe care le traim impreuna.

Cei pe care ii ajutam astazi vor fi cei mai buni parteneri ai nostri in viitor, atat in cel imediat cat si in cel pe termen lung. Ce punem „pe masa” in aceasta oferta de parteneriat?

  • Dezvoltare site web de prezentare.
  • Dezvoltare magazin online pentru mici magazine.
  • Mentenanta site web.
  • Optimizare SEO website in pachet de 3 luni.
  • Promovare site in mediul online, in pachet special de 3 luni – 4 sau 8 aparitii lunare.

Pentru a va face mai usor de inteles posibilitatile pe care le punem din partea noastra in aceasta oferta, si mai ales, pentru a va asigura ca veti investi doar in ceea ce va va fi cu adevarat de folos, punem la dispozitia celor interesati o sedinta de consultanta gratuita de 30 de minute.

Pentru a porni la acest drum, tot ce aveti este sa luati legatura cu noi prin intermediul formularului: Contact Digital Craft  planifica acum o sesiune cu noi 1 la 1 – o jumatate de ora, oferim consultanta gratuita!

Join the discussion 2 Comments

  • Ana Cubas spune:

    Buna,
    M-ar interesa o analiza si as vrea sa stiu despre partea de SEO .!
    Am intervenit astazi cu intrebariile despre magento, pentru mine este foarte frustant ca sa o iau de la zero!
    Multumesc!

Lasa un comentariu

Suna
Whatsapp