Supermarketul tau de cartier are propriile sale produse pe langa produsele altor branduri. Aceste produse proprii sunt mai ieftine in comparatie cu celelalte produse vandute sub un brand super cunsocut. Crezi ca asta inseamna ca supermarketul isi fabrica propriile produse?

Raspunsul este nu. Produsele sunt fabricate de companii contractate de supermarket astfel incat sa fie facute sub brandul sau. Lantul de supermarketuri  ofera clientilor sai impresia ca isi creaza propriile produse.

Acest proces se numeste white label branding. Acest proces nu este dedicat doar supermarket-urilor. Toate companiile, indiferent de industrie, il folosesc.

Gandeste-te la cei care creaza electronice si piese pentru telefonul tau, pentru calculatorul tau si asa mai departe. Ei fac aceste produse si sub propriul nume, dar si sub numele celor cu care au contracte. 

Procesul de white-label nu este restrictionat doar produselor fizice. Este practicat si in randul produselor digitale.

In acest articol, iti vom explica procesul de white label branding, cum functioneaza el in WordPress si cum te poate ajuta sa iti faci un brand. Vom explora cateva pluginuri care te ajuta in aceasta situatie si care se afla pe CodeCanyon in  al doilea articol.

Site-urile WordPress pot avea diverse functii cum ar fi partea de management a continutului. Aceasta parte o poti personaliza asa cum vrei pentru a reflecta brandul clientilor tai folosind pluginuri de white label branding. Poti sa iti faci un brand punand logo-ul si textele tale sau a clientilor tai.

Cum functioneaza procesul de White Label Branding cu WordPress

Iata cum functioneaza procesul de White Label Branding pentru produsele digitale: Tu cumperi servicii si produse digitale, pui brandul tau si apoi revinzi aceste produse si servicii ca si cum ar fi ale tale.

White Label Branding pentru WordPress este diferit.

White label branding pentru Developerii WordPress

Ca si developer, s-ar putea sa ai multi clienti. Asta inseamna ca trebuie sa le creezi site-ul astfel incat sa reflecte brandul lor unic. Codarea unei noi instalarii WordPress de la zero, de fiecare data, poate sa iti ia mult timp si bani.

Exista solutii care iti ofera o structura atat pentru partea din fata cat si din spate pe care o poti folosi pentru diferiti clienti. Trebuie doar sa schimbi anumite elemente ce reprezinta brandul clientului specific. Asta inseamna schimbarea logo-ului, elementelor grafice, a motto-ului, numelui si a continutului care identifica fiecare brand. Trebuie sa inlaturi logo-ul si grafica standard. Nu uita si de informatia standard care vine cu WordPress.

De cele mai multe ori, clientii unui developer WordPress sunt fascinati de panoul de control pe care in mod normal, la un alt site nu l-ar vedea. Dar clientii clientului tau vad partea din fata a site-ului care reprezinta imaginea publica a companiei. Proprietarii de site-uri vor intra des in panoul de control pentru a-si administra continutului, imaginile si asa mai departe. De fiecare data cand se autentifica, vor vedea propriul brand reflectat si nu mesajele implicite WordPress.

Personalizarea integrala atat a panoului de control cat si a partii din fata a site-ului este foarte importanta. Ofera o reflexie totala pentru afacerea clientului atat din perspectiva sa, cat si din perspectiva clientilor sai si a angajatilor sai. Aceasta experienta si satisfactie se va reflecta si asupra ta.

Procesul poate fi realizat manual sau folosind anumite pluginuri.

Procesul manual include modificari in tema ta WordPress, in fisierele PHP. Trebuie sa incluzi coduri care sa realizeze urmatoarele:

  1. inlocuirea logo-urilor WordPress cu cele ale clientului;
  2. inlocuirea imaginilor de autentificare standard cu ale clientului;
  3. inlocuirea antetului;
  4. personalizarea meniului din panoul de control;
  5. inlocuirea textului din subsol cu propriile cuvinte ale brandului clientului.

Daca nu ai cunostinte de programare sau codare, metoda manuala a acestui proces poate fi imposibila. Acelasi lucru este valabil si pentru developerii experimentati care nu au timp.

Desigur, ca nu trebuie sa faci toate punctele de mai sus manual. Exista pluginuri care te pot ajuta.

Ce fac pluginurile White Label Branding

  • Iti ofera abilitatea de a controla si transforma design-ul panoului de control;
  • Te ajuta sa personalizezi panoul de control WordPress fara sa programezi/ codezi;
  • Vin cu documentatie extinsa care sa te ajute in procesul de personalizare.

Poti sa transformi complet designul panoului de control impreuna cu meniul, antetul, logo-ul, subsolul, formularele sale, cat si mesajele standard WordPress.

Pluginurile care te ajuta la crearea unui brand prin white label branding

In urmatorul articol, vom prezenta 10 pluginuri perfecte pentru procesul de white label branding. Toate sunt cu plata si le gasiti pe CodeCanyon. Exista posibilitatea sa prindeti lunar un plugin/ script gratuit in urma rotatiei lunare in care se ofera un asemenea plugin.

Pentru a gasi toate pluginurile care ofera ajutor in acest proces de branding folositi link-ul white-label branding. Acesta va va duce direct la categoria de scripturi WordPress si la cautarea white label branding.

Ca si bonus,  va recomandam pluginul Menu by User Role.

Acest plugin iti ofera control asupra meniurilor din site-urile WordPress. Ai puterea sa:

  • creezi un meniu public;
  • ceezi un meniu doar pentru cei autentificati;
  • creezi un meniu separat pentru fiecare rol de utilizator definit in site-ul tau.

In plus, poti crea o navigatie personalizata care poate inlocui navigatia implicita. Pentru a realiza aceasta navigatie, trebuie sa o inregistrezi in fisierul functions.php a temei activate.

Poti foarte usor sa adaugi categorii, pagini, link-uri personalizate si articole in meniu. Poti crea si meniuri pe mai multe nivele cu cateva click-uri si sa le organizezi folosind functia de drag and drop (tragere si aruncare) a mouse-ului. Recomandam folosirea acestui plugin impreuna cu cele de White Label Branding.

Leave a Reply

Call Now ButtonSUNA