Avem un site, sau vrem sa facem unul. Cea mai populara solutie este sa pornim la drum cu WordPress. Uneori cea mai populara solutie nu este cea mai buna, dar aici nu este cazul unui asemenea paradox. WordPress este perfect pentru nevoile obisnuite ale unui blogger, chiar si pentru un magazin online nu prea mare, dar serios. Asa ca punem tara la cale, intr-un material din 8 parti. Totul incepe cu inceputul: Partea 1/8 – tutorial SEO pentru WordPress. Continuarea, in randurile de mai jos.

SEO pentru WordPress - partea 87. Specificul Off-site SEO in WordPress

Daca ati urmat toate sfaturile de mai sus cu privire la WordPress SEO, aveti sanse mari de a reusi, atat ca blogger, cat si in motoarele de cautare. Acum, ultimul pas pare usor, dar nu este asa. Mergeti mai departe si discutati cu oamenii online. Conectati-va. Faceti networking. Interactionati. Oricum i-ati spune – faceti-va cunoscuti personal.

7.a. Mergeti pe urmele celor care comenteaza

Cat timp un blog nu este imens, si nu genereaza sute de comentarii zilnic, merita avuta in vedere o modalitate de a-i face pe multi sa interactioneze. Cum? Poteti accepta inserarea unui link in comentarii, si mai mult, puteti lasa dofollow. Ce presupuen asta insa? Presupune ca veti verifica fiecare asemenea link in parte. Trece doar ce este de calitate.

Daca credeti ca aceasta este multa munca, stiti ca, in medie, cel mult 1% din vizitatori vor lasa un comentariu, si cel mult jumatate dintre acestia vor lasa un link propriu sau se vor abona la feed-ul comentariilor? Acesta este un grup de oameni de care trebuie sa te ocupi! Desigur, in mediile sugerate aici, plecam de la premisa ca aveti un filtru anti-spam pentru comentarii, altfel se schimba problema.

7.b. Folositi Twitter si Facebook

Twitter este o forma interesanta de microblogging / chat online, sau cum doriti sa o numiti. Aproape toti oamenii „cool” sunt prezenti si isi citesc tweet-urile mai des decat e-mailurile.

Pentru inceput, daca utilizati WordTwit sau Twitter Tools, toate postarile pot fi anuntate pe Twitter, ceea ce va va permite, de obicei, sa obtineti multi cititori imediat, inante de a ajunge la ranking SEO. Oamenii se vor simti mai fericiti comentand pe Twitter, ceea ce te-ar putea duce la o conversatie suplimentara sau doua.

Cam la fel functioneaza si cu Facebook, desi, in mod paradoxal, nivelul de interactivitate la share-ul unui link de articol este mult mai mic decat in Twitter.

7.c. Gasiti bloguri conexe si contactati-le

Daca doriti sa clasificati anumite cuvinte cheie, accesati Google si identificati 10 bloguri de top pentru domeniile respective. Solutia de aur este sa gasiti acele subiecte apropiate, conexe, nu direct competitorii pe acelasi keyword.

Cititi aceste bloguri, incepeti sa postati comentarii interesante, faceti-va cunoscuti, apoi faceti-va cunoscuta munca. Singura modalitate de a obtine backlinks in mod curat White Hat, este sa faceti parte dintr-o comunitate.

Ca idee, o data cunoscuti fiind, puteti insera un link in comentarii. Este bun, daca este dofollow. Dar cu mai multa rabdare, puteti ajunge sa obtineti din partea acelui publisher chiar un articol, cu backlink din text, dofollow.

8. Masurarea si urmarirea rezultatelor

O campanie SEO buna se bazeaza nu numai pe implementarea masurilor si modificarilor necesare, ci si pe masurarea impactului acestor schimbari. La fiecare masura, trebuie aflat ce functioneaza si ce nu. Cum am mai aratat, Google Analytics este un instrument excelent pentru asa ceva.

De ce incepem cu Google Analytics si nu cu instrumentul mult mai apropiat de SEO de la Google? Desi baza pentru acest articol este SEO, am expus insa multe modalitati foarte potrivite de a genera trafic prin alte metode. Iar sursele de trafic se vad in Google Analytics. Se vad, se compara in timp, se compara intre ele. De aici se pot decide foarte multe directii de lucru.

Google Search Console este o alta mare sursa de date. Prin exportarea si sortarea cheilor de cautare si a datelor despre afisari si pozitie medie, este usor sa identificati oportunitatile de a imbunatati ratele de clic, continutul si clasamentul.

9. WordPress SEO – Concluzii

Acest ghid va ofera o multime de lucruri pe care le puteti face pe site-ul vostru WordPress. Acestea variaza de la sfaturi tehnice la sfaturi de conversie, sfaturi despre continut, sfaturi despre interctiuni in mediul social si multe altele. Cu toate acestea, exista ceva ce nicin ghid SEO nu va poate invata. Daca doriti sa va clasificati in conditii foarte competitive, va trebui sa creati continut de calitate si convingator. Iar aceasta este mai mult o arta decat o tehnica.

Leave a Reply

Call Now ButtonSUNA