Pagina de produs a unui magazin online
Daca vrei un magazin online eficient, atunci urmareste cele mai cunoscute trucuri prin care iti creezi o pagina de produs asa cum trebuie. Pagina unui produs este partea critica din procesul de cumparare a acelui produs. Trebuie sa te asiguri ca il faci asa cum trebuie astfel incat sa indemni vizitatorii sa cumpere ceea ce tu oferi. Trebuie sa construiesti increderea de care acestia au nevoie. Daca ai nevoie sa iti facem o pagina de produs profesionista, ramane doar sa ne contactezi.
Mai jos se afla o lista cu sfaturi esentiale pentru a avea cea mai eficienta pagina de produs.
Sfaturi privind continutul
- Incepe cu un titlu bun. Acesta trebuie sa fie sugestiv, nu prea lung si nici prea scurt. Fiecare titlu trebuie sa fie original si unic.
- Asigura-te ca ai scris si cuvantul cheie in titlu.
- Adauga o descrie scurta a produsului. Trebuie sa fie text orientat spre vanzari. Gandeste-te la un discurs. Foloseste-te de cuvinte cheie si in acest caz.
- Scrie pretul clar si lizibil. Clientii nu ar trebui sa fie surprinsi de vreun pret ascuns sau alte surprize cand vor sa plateasca. Daca pretul difera in functie de atributele produsului, specifica acest lucru clar. Daca ai promotii in desfasurare, evidentiaza cat mai bine aceste noi preturi.
- Adauga poze sugestive, clare, de preferat, pe un fundal alb. Acestea trebuie sa fie originale si nu luate de la furnizor sau de pe internet. Pozele sunt cele mai importante elemente ale paginii de produs. Mai ales in cazul produselor din categoria culinara care trebuie sa te faca sa mananci site-ul. Foloseste lumina naturala si nu lua in calcul functia flash a aparatului. Nu vrei distorsionari ale culorilor. Aranjeaza-ti pozele astfel incat sa arate exact ce face produsul.
- Scrie o descrie lunga care reprezinta produsul tau. Aici mentionezi toate detaliile sale. Atat trucuri, sfaturi, clipuri video, cat si functiile tehnice. Demonsteaza clientului ca esti familiarizat cu produsul pe care il oferi. Astfel clientul se simte mai sigur si mai pregatit sa cumpere produsul. Asigura-te ca oferi o poveste produsului tau.
- Daca ai un manual de instructiuni, un ghid sau date tehnice intr-un fisier separat, ataseaza-le la pagina ta de produs. Clientii vor considera ca produsul este mult mai sigur de cumparat.
- Pagina de produs ar trebui sa cuprinda si alte produse similare, dar si recomandate. Scopul tau principal este sa faci vanzare. Prin urmare asigura-te ca vinzi fie produsul pe a carui pagina se afla vizitatorul sau un alt produs. Foloseste procesul de cross-selling si upselling. Asigura-te ca produsele sugerate sunt vizibile si au informatiile principale afisate. Pretul, titlul si categoria acestora trebuie sa fie clare.
- Nu uita sa prezinti informatii despre livrare, returnare sau datele de contact.
Poti urmari si sfaturile Yoast pentru a imbunatati textul, mai ales din punct de vedere SEO si al lizibilitatii.
Sfaturi privind design-ul
- Adauga functia de recenzii. Aceasta trebuie sa se amplaseze vizual sub descrierea lunga a produsului, dar deasupra produselor similare. Recenziile trebuie sa fie verificate si acceptate. Doar cele scrise de cumparatorii reali sunt reale. Restul nu au nici o importanta. Aceasta diferenta trebuie evidentiata si grafic. Urmati exemplul eMag. Aceste pagini de produs trebuie sa cuprinda titlul si media notelor cat mai aproape de titlul proodusului. La apasarea acestora, vizitatorul va fi mutat in zona de recenzii, unde se afla toate una sub alta.
- Evidentiaza atributele si optiunile fiecarui produs cum ar fi culoarea, marimea si cantitatea. Aceste elemente trebuie afisate clar si fiecare cu spatiu propriu si aerisit. Selectia trebuie sa fie un proces usor si rapid pentru clientii interesati. Daca ai un stoc limitat, indica numarul respectiv. Incearca sa creezi, grafic, senzatia de urgenta de cumparare a produsului tau pentru clientii tai.
- Afiseaza corect butoanele de actiune si butonul specific cosului de cumparaturi. Asigura-te ca ai un design larg, aerisit care capteaza atentia si ochiul. Foloseste un cuvant sau un grup de cuvinte la fel de atragatoare.
- Adauga butoane catre profilele sociale. Adauga si butoane pentru impartasirea site-ului pe aceleasi retele sociale. Aceasta este o modalitate gratuita si rapida de a atrage noi clienti. Tot asa poti vorbi despre produsele tale.
- Asigura-te ca site-ul tau are certificat de securitate SSL. Acest aspect nu este unul de design, dar cu siguranta increderea clientilor tai in site va creste. Platile vor fi securizate in acest caz. In plus, altfel arata link-ul tau cu un lacatel langa el, nu?
Trei pasi cheie pentru traducerea corecta a unui magazin online
In final, iti prezentam 3 pasi cheie pentru traducerea unui magazin online. Trebuie sa consideri ca majoritatea temelor pe care le folosesti, indiferent de platforma, sunt in limba engleza. Unele sunt semi-traduse in limba romana, dar majoritatea nu. Nu este indicat sa folosesti elemente in doua sau mai multe limbi straine pe aceeasi pagina web. Poate induce vizitatorul in eroare si il poti fustra. Astfel, el va parasi rapid site-ul fara sa se uite peste produsele tale.
- Pentru traducere, ai nevoie sa extragi continutul. Acesta poate fi extras cu ajutorul pluginului Loco Translate daca este vorba de teme, nuclee sau pluginuri WordPress. Altfel trebuie sa verifici fisierele XML, HTML, PHP si asa mai departe, manual. Poti sa le descarci pe calculator si apoi navighezi printre ele cu ajutorul lui Notepad++. Poti chiar sa rulezi o cautare globala intre fisiere cu ajutorul acestui program. Tine cont de numarul de fisiere, de marimea lor si de resursele calculatorului tau. In functie de toate acestea, poate dura pana cautarea se va finaliza. Nu uita sa extragi si elemente vizuale cum ar fi logo-uri, bannere si alte imagini. Si acestea trebuie traduse, si in acest caz, Loco Translate nu te poate ajuta.
- Indiferent de ce serviciu vrei sa folosesti pentru traducere, in functie de platforma ai mai multe solutii. Loco Translate te ajuta sa gasesti si sa traduci manual elementele unui site WordPres. Pe langa acesta, mai sunt pluginuri care fac traduceri automate, dar majoritatea se bazeaza pe Google care nu este prea ok. Mai poti apela la firme autorizate sau la freelanceri. In acest caz, preturile pot fi chiar piperate.
- Ultimul pas este sa interpretezi traducerea astfel incat sa fie ok si din punct de vedere SEO. Altfel, traducerea se poate dovedi ca fiind chiar inutila si nefolositoare.